Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Velmi povedené, zvolená forma a sladěná s obsahem. R^

0 0
možnosti
Foto

Díky. Tak nějak jsem to chtěl, tak jsem rád, že je to snad aspoň trošku poznat. :o)

0 0
možnosti
Foto

R^ Grc je prd hrdelní co zhrdnul cestou brusselní.

1 0
možnosti
Foto

Zatím jsem neexplodoval. Aspoň myslím. ;o)

0 0
možnosti

Inspirace by Vilda Rubeš?

0 0
možnosti
Foto

Myslím že ne. Ale s absolutní jistotou to tvrdit nemůžu. Inspirace asi není záležitostí vědomou a jednoznačnou, a kdo ví, co vše jej k čemu inspirovalo - jestli ranní cigáro a kafe, modřinka v krmítku anebo třeba i něco či někdo, o kom ani pořádně neví. 

A snad je to tak i dobře.

0 0
možnosti
Foto

R^ Totálně povedené! I Villon by záviděl...8-o

1 0
možnosti
Foto

Ohledně tvorby můžu leda tak závidět já Villonovi. Ovšem za pochvalu dík! :o]

0 0
možnosti

O eurohujerech to není, ale stejně budou prskat! ;-D

3 0
možnosti
Foto

Samozřejmě, že to není ani o EU ani o jejích příznivcích (jakkoli si to tam někteří z nich možná dosazují). Ale pravda je, že od nich se nám toho vnucování pod zástěrkou dobra dostává vcelku hustě. :o)

1 0
možnosti

Děkuji, mám to stejně, taky mě štve, když si někdo myslí, že mi může nařizovat, co mi má chutnat a co si mám myslet.

7 0
možnosti
  • Počet článků 384
  • Celková karma 40,30
  • Průměrná čtenost 2615x
 

  Cynický romantik
  a skeptický optimista.

Sarkastický čmáral, psavec a veršotepec, komediant a představitel mnohých persón, najmě lidských trosek, magorů. zlosynů, bezdomovců, padouchů a rozličných hovad.