Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^:-)

( p.Havránek Ti tak závidí karmu, že mu to stálo za blog;-D)

4 0
možnosti
Foto

Sem si rikala, ze tohle jsem uz nekde cetla ;-D

0 0
možnosti
Foto

no teda. v nedeli brzo rano a vy mate za ctyri a pul hodiny skoro osmset precteni. jak to delate?

0 0
možnosti
Foto

Zvláštní, že jo? Taky si říkám, že by si to mohlo přečíst lidí víc... 

Možná jsem to měl napsat líp, ale taky je možná, že holt poezie už nemá tu váhu, jako v dobách, kdy bývala poesií. ;o)

0 0
možnosti
Foto

Sakra dobrý , ty direktivy s mašličkou ..... a Brusel .Vzpomněl jsem si na starou glosu jednoho přítele z Bruntálu . Jméno tohoto města se také skloňuje dle vzoru pr-el !

 V Bruntáli , jako v prd-li ....

3 0
možnosti
Foto

Jistěže, i to samozřejmě znám, vždyť do Bruntále jsem na štaci jezdíval často.

0 0
možnosti
SB

Skvělé, přiznám se, tohle bych nesvedl....R^ respekt, pane

4 0
možnosti
Foto

Děkuju! Takového ocenění si vážím.

0 0
možnosti
Foto

Kula zase nic nepochopil.:-) Jinak by se jako kovaný eurohujer nesmál.

0 0
možnosti
Foto

Chlape - chvilku Vás nikdo nehlídá a hned je z toho takovejhle brůsel !

:-P

(původně jsem se v diskusích chtěl smajlíkům vyhnout, ale poté co mi bylo oponováno mým vlastním názorem jsem zjistil, že to bez nich nepůjde...)

5 0
možnosti
  • Počet článků 389
  • Celková karma 40,34
  • Průměrná čtenost 2582x
 

  Cynický romantik
  a skeptický optimista.

Sarkastický čmáral, psavec a veršotepec, komediant a představitel mnohých persón, najmě lidských trosek, magorů. zlosynů, bezdomovců, padouchů a rozličných hovad.