Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IH

Krásná chytrá poezie! Samozřejmě karma! R^R^

3 0
možnosti
VN

Tedy pane vachmajstr , vy jste hlava ;-D

Podobně laděné básničky vycházely za komančů v Dikobrazu. Akorát , že se nestrefovaly do Bruselu , ale do amerických imperialistů...

2 4
možnosti
KM

Balada je drilantní. A že největší svinstva v historii lidstva mají na svědomí hlasatelé dobra, to je nezvratný fakt. Chválím!

5 0
možnosti
DD

R^R^

Taky nesnáším, když někdo vykřikuje, jak to se mnou myslí dobře a chce za mě rozhodovat, co si mám myslet a jak mám žít, a když mi vytahuje z kapsy peníze na drahé nesmysly. Ale neuměl bych to napsat jako báseň. Parádní!

5 0
možnosti
Foto

Díky, a tomu postoji vcelku pochopitelně rozumím. :o)

0 0
možnosti
Foto

Za škraloup v našem mlíce - může taky Brusel - a za bordel v politice - ten tu taky zasel - a že mám křivý nohy - Bruselu je zrada - o tom se se mnou nikdy - nezkoušejte hádat. !! ;-€EU;-€

1 9
možnosti
Foto

I to si zajisté Vy myslet smíte, byť v tom s Vámi souhlasit nebudu. :o)

I nadále však bude trvat mé přesvědčení, že omezovat pod záminkou hlásání dobra a lásky svobody je nebezpečné a že nikdo nemá právo vnucovat mi, co mám pokládat za dobré.

9 0
možnosti
MS

Kde se to podepisuje? ;-D R^

3 0
možnosti
PK

Dlouho jsem již nic tak pěkného a výstižného, tady nečetl.Díky a karma.

5 0
možnosti
Foto

Taky dík. Nehodlám předstírat, že nejsem ješitnej a že mě pochvala netěší.

0 0
možnosti
Foto

dobry den, dekuji za moc hezkou basnicku. potesila mne a rozesmala. navic naprosto vystihuje i muj nazor a mozna i vetsiny z nas. R^

12 0
možnosti
Foto

Díky, to je fajn, protože pro Vás se po vedlo, co jsem si přál.

:o)

0 0
možnosti
  • Počet článků 389
  • Celková karma 40,38
  • Průměrná čtenost 2582x
 

  Cynický romantik
  a skeptický optimista.

Sarkastický čmáral, psavec a veršotepec, komediant a představitel mnohých persón, najmě lidských trosek, magorů. zlosynů, bezdomovců, padouchů a rozličných hovad.