Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To je dobrýýýý! ;-D

1 0
možnosti

Vládi, upřímnost nade vše! :))

1 0
možnosti
Foto

Tak tuhle teoriii sice nesdílím, ale jak myslíš. ;o)

0 0
možnosti
Foto

To se Ti povedlo. R^

Dám karmu z každého počítače, který potkám. :-)

Za sebe bych přidal pravdogrcy ;-)

7 0
možnosti
Foto

Já bych jich přidal... Ale všechno se tam holt nevejde, ten půdorys balady je holt poněkud limitující. :o)

Dík!

0 0
možnosti
Foto

Ve snaze být pravým Čechem jsem se snažil vyhovět oběma stranám. ;-)

Přiznávám rd, že autor je výrazně lepší a duch Villona vykukuje z jeho břitkých veršů.

Klobouk dolů a karma k tomu. R^

3 0
možnosti
Foto

Mátožně vstanu a pohled můj matný

v monitor padne a duši mou hladí,

jak jinoch dle textu jistě ne špatný,

všem těm …serům, co kolem nás prudí,

jadrně vzkaz svůj, stručný a japný,

co s radami svými, jež mnohým vadí, učinit mají a pokyn to jasný,  v hlavě cozplodí v zá^d jejich řídí.

1 0
možnosti
Foto

Inu, jak se doba mění, že? Vrchlického v padesáti nazývali velebným kmetem, a mne v šedesáti jinochem a teletem. ;o) :Đ

(A když bylo Vrchlickému, kolik je teď mně, byl po mrtvici, nemohl číst ani psát a pomalu umíral - ale to jen tak na okraj...).

1 0
možnosti
Foto

Co je život na tom světě,

víc snaživý, než apatický,

však občas támhle, hele,

čteš, ne příliš melodicky,

jak posílá nás do Brusele,

kdos kdo spánek chaotický nevydýchal a zní jak tele. :-)

0 4
možnosti
Foto

Měl jsi napsat jako "otevřený dopis :))

2 0
možnosti
Foto

Fakt?

To mě nenapadlo. Holt mám ještě rezervy. :o[

1 0
možnosti
  • Počet článků 389
  • Celková karma 40,43
  • Průměrná čtenost 2582x
 

  Cynický romantik
  a skeptický optimista.

Sarkastický čmáral, psavec a veršotepec, komediant a představitel mnohých persón, najmě lidských trosek, magorů. zlosynů, bezdomovců, padouchů a rozličných hovad.