Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nádhera, ale ty kočky, to snad ani není možné, ta souhra.R^

1 0
možnosti
Foto

Taky jsem čuměl! :o)

Naštěstí jsem nezapomněl mačkat.

0 0
možnosti
Foto

Krásný kočky! R^

Ale těším se na na zde na blogu publikovanou dnešní veletržní říkanku ;-)

1 0
možnosti

J37a42k63u30b 24M81a58r17e97k

17. 5. 2014 17:44

Krása! Kočky nezklamou!R^

1 0
možnosti

Konečně pěkný blog... :-)

0 0
možnosti
Foto

Inu občas se mi i trochu poštěstí, a slepé kuře nalezne zrno. ;o)

Dík!

0 0
možnosti

jsou krásné a vypadají velice spokojeně.....

1 0
možnosti

Vladimíre, naprosto dokonalý tandem!!! (Nebo tam dem?) :-)

1 0
možnosti
Foto

Totéž jsem si o nich myslel i já. :o)

0 0
možnosti

Čičííí, brouzdám tady po blozích plných spravedlivého rozhořčení a najednou na mě jukne tohle - jak z jiného světa, měli bychom si vzít příklad! Karma.VR^

2 0
možnosti
Foto

Však já se taky snažím (při pokusu o spravedlivé rozhořčování bych si ostatně nejspíš připadal jako bimbas).

:o)

0 0
možnosti
Foto

... děkuji Vladimíre, opět za jedna, jen mi vrtá hlavou ta rezavá plechařina natřená na bílo - skro to vypadá na nějaké zašlé vrata .....:-);-D

1 0
možnosti
Foto

To víš, že jsou! :Đ

Akorát původně bývala zelenkavá, a s časem a zrezivěním i vybledla.

;o)

0 0
možnosti

Řekla kočce druhá kočka,že kdo počká, ten se dočká,proto či, či, či, hou, hou, hou,ať se kočky pudrujou!

;-)

https://www.youtube.com/watch?v=nuFxQ3HhGZQ

1 0
možnosti
Foto

Jejda, jeden z mých oblíbených filmů! 

Děkuju, moc pěkný!

0 0
možnosti
  • Počet článků 383
  • Celková karma 40,24
  • Průměrná čtenost 2622x
 

  Cynický romantik
  a skeptický optimista.

Sarkastický čmáral, psavec a veršotepec, komediant a představitel mnohých persón, najmě lidských trosek, magorů. zlosynů, bezdomovců, padouchů a rozličných hovad.