Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Jó ve dvou se to lépe táhne;-):-)

4 0
možnosti

Nádhera. Kočky i parabola. R^

2 0
možnosti
Foto

Možná je ta parabola

parabolou jenom zpola.

;o)

Ale dík i tak celý!

2 0
možnosti
Foto

Parabola dobrá. R^

Taky je zajímavý, že kočky mají přesně tolik životů kolik je těch těch širokoúhlejch fotek.

2 0
možnosti
Foto

No jo! :o)

Tentokrát je to ale fakt náhoda.

Dík!

0 0
možnosti
RJ

R^ Všchny kočky za sebou, za sebou za sebou!

1 0
možnosti
MP

M48i44l49a62n 73P32l28e31s80l

10. 5. 2014 21:21

To byly myši!!! ;-D

1 0
možnosti
DG

Až tam chybí jenom můj kocour Albert, ten by šel s nimal. R^

1 0
možnosti
Foto

A říkalo by se tomu "česká trojka".

0 0
možnosti
Foto

Těm kočkám je to jasné, ale mně to trvalo skoro sedmdesát let, než jsem na to přišel. ;-D

Karma! R^

3 0
možnosti
Foto

Já vlastně ani nevím, jestli už jsem na to opravdu přišel. ;o]

1 0
možnosti
RW

Až jste mě rozněžnil, člověče! :-)

2 0
možnosti
Foto

Jestli se za to mám kát, tak se kaju.

;o)

0 0
možnosti
LK
Foto

Hlavně, jestli aspoň trošku potěšilo, kočko. ;o]

0 0
možnosti
Foto

Jestlipak víte Vladimíre, že v žebříčku http://blog.idnes.cz/top.asp?hod=90&zor=kar2   tedy v karma2 směle obsazujete první příčky? Mě to těší o to víc, když to píšu z Otovic ... tedy že je to úspěch společného ranku - poezie

2 0
možnosti
Foto

Tak teď už to vím, dík! To je holt takové drobné plus méně čtených blogů. :o)

0 0
možnosti
  • Počet článků 386
  • Celková karma 40,27
  • Průměrná čtenost 2602x
 

  Cynický romantik
  a skeptický optimista.

Sarkastický čmáral, psavec a veršotepec, komediant a představitel mnohých persón, najmě lidských trosek, magorů. zlosynů, bezdomovců, padouchů a rozličných hovad.