Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
HW

Muzikálové hvězdy Cats! R^;-D

1 0
možnosti
IG

Na pěkný kočky je vždycky radost pohledět. A čím houšť, tím líp. A aby bylo líp, je dobré houšť.

Dovolil bych si na téma kočky přidat dva citáty. Ten první je od sira Winstona Churchilla:

„Pes k člověku vzhlíží, kočka ho přehlíží a prase ho považuje za rovnocenného partnera.“

Ten druhý prý sdělil světu pan Charles Pierre Baudelaire:

„Miluji Wagnera, ale pokud jde o hudbu, dávám přednost kočce pověšené za ocas u okna, když se snaží zachytit drápky na skleněných tabulkách.“

No dobře, ještě se sem hodí jeden, od Roberta Heinleina: „Ženy a kočky dělají, co chtějí, a muži a psi by se měli uklidnit a zvyknout si na to.“

4 0
možnosti
Foto

Jo, kočky, jsou holt kočky!

;o)

A pro zajímavost: když Salieri říká v Amadeovi cosi, že nemohl spát, protože na dvoře v noci řvaly kočky, a všechny řvaly Rossiniho, původně jsem to bral jako vtípek. Až časem jsem zjistil, že Gioacchino Antonio Rossini je mimo jiné opravdu i autorem Dueta pro dvě kočky (a piáno) - vřele doporučuju.

:o)

https://www.youtube.com/watch?v=9Vt-LyL_wqI&feature=kp

2 0
možnosti

..takove kocoury bych brala...;-)R^

2 0
možnosti
Foto

No jo, vybíravá a náročná kočka se pozná. ;Đ

0 0
možnosti
PB

Květnová přehlídka. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Tohle bylo až 9. května, takže krajinách evropských přehlídka opožděná buď o den, anebo o čtvrt století. ;o)

0 0
možnosti
DT

R^ Krásné fotky!

1 0
možnosti
Foto

Dík!

Inu, holky byly fotogenické, já jen zabrzdil a mačkal. ;o)

1 0
možnosti
Foto

...tak se nediv, je máj....:-)

2 0
možnosti
Foto

Já se nedivím, já se kochám. ;o)

3 0
možnosti
Foto

Fešáci;-) ....připomíná mi to naši klukovskou partu, taky jsme měli podobný bojovný pohled při cestě krajinou. Za mě podrbat oba kočičáky.;-)

4 0
možnosti
  • Počet článků 386
  • Celková karma 40,34
  • Průměrná čtenost 2602x
 

  Cynický romantik
  a skeptický optimista.

Sarkastický čmáral, psavec a veršotepec, komediant a představitel mnohých persón, najmě lidských trosek, magorů. zlosynů, bezdomovců, padouchů a rozličných hovad.