Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jenomže já ji s ním

nepustím, já ji sním!

R^ ;-D

1 0
možnosti
Foto

Taky jsem z toho měl samožersky radost. :o)

0 0
možnosti

R^R^

Vladimir at zije

za ten koutek poezie

a ostruvek srandy

v oceanu propagandy!

4 0
možnosti
Foto

Děkuju, i to je zhruba účelem. :o)

Neb domnívám se, že možná nejen chlebem, politickými kydy a drůbežím separátem živ je člověk...

Mohu se ovšem mýlit.

1 0
možnosti

Jak se ten pantáta spokojeně šklebí! R^ ;-D

3 0
možnosti

R^R^R^

Vydáno ke 101. narozeninám Davida Livingstona!

;-D

3 0
možnosti

Vladimírku, Vy jste taková moje poetická kavárnička. Někdy mi tam jde husina po těle, jindy se řehtám jako blázen, pak jsem zase na výletě pod širou oblohou, pak zas na chvilku malou holkou, někdy si připadám hrozně moc žensky krásná, jindy je mi připomenuto, že bývám i baba nerudná:) Smí se tam kouřit a pít pivko, i něco ceknout tam člověk může. Moc ráda k Vám chodím :))R^:-)

6 0
možnosti
Foto

Tak už jen, když si tu radostně vyhulujeme, aby nám to nechtěli zakázat nějací socinženýři. ;o)

Díky moc, Hanče, a zas někdy "přijďte pobejt!"

:o]

1 0
možnosti
Foto

Potěšilo, pobavilo. R^

Zasloužená karma!

6 0
možnosti
Foto

V pádě tom oučel byl splněnej, a já se děkuji!

:o)

3 0
možnosti

;-D

Fajn! Milé a něžné! R^R^R^

4 0
možnosti

Já se omlouvám, asi jsem blbej, úplně blbej, naprosto vylízanej, ale tohle je jako co? Pokus o poezii? Pokus o humor? Nebo jen další věc, u které mám (dle slova autora) pech, protože tohle se mi opravdu nelíbí. Podobný odpad si čtu po záchodech na konečných - ačkoli musím uznat, že pořád funguje. Šlo to i tentokrát docela lehce ven.

1 7
možnosti
Foto

Vůbec se nemáte zač omlouvat, Pavle! Nikdy jsem ostatně nechtěl ani psát ani kreslit tak, aby se to líbilo úplně každému. I mně se ostatně velmi často líbí či nelíbí odlišné věci než jiným lidem. Nemívám ovšem ve zvyku vynášet kategorické soudy, co je či není poezie, humor nebo odpad a kdo je či není blbej anebo vylízanej. Takže mohu pouze konstatovat, že v některých z těch tvrzení jistě můžete mít pravdu.

Díky za návštěvu i za příspěvek!

6 0
možnosti
Foto

R^

A absolutní rým! ;-D;-)

3 0
možnosti
Foto

Inu, však jsem si na něm dal záležet!

:o)

1 0
možnosti
  • Počet článků 384
  • Celková karma 40,08
  • Průměrná čtenost 2615x
 

  Cynický romantik
  a skeptický optimista.

Sarkastický čmáral, psavec a veršotepec, komediant a představitel mnohých persón, najmě lidských trosek, magorů. zlosynů, bezdomovců, padouchů a rozličných hovad.