Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK
Foto

Vláďo, takovým válcům se říká (a říkalo), to je píst, kanon, člen, numero, tedy číslo, frajer (ne libovej), bourák a mnoho dalších. Jsou vyhledáváni, někdy jim je placená útrata hospodská a ženy je dokáží milovat i platonicky. R^ delší palec nemám;-D

7 0
možnosti
Foto

A já błbec dneska nešel ani do hospody ani mezi ďoučata, takže jsem to zas prosšvihl...

;o)

Dík, potěšilo!

1 0
možnosti
FF

;-DR^..Tuhle jeden na Jarově,

znásilnil mě celkem hravě,

byl mi velmi povděčen,

že nebyl k soudu dovlečen.

3 0
možnosti
Foto

Taky pěkně truhlivá historka! ;o)

;o)

Ď!

2 0
možnosti
Foto

Dík!

( Koukám, pořád vytříbený vkus, že? :Đ )

0 0
možnosti
Foto

Dlouho jsem se tak nepobavila !!!! :-)))

7 0
možnosti
Foto

Díky moc!

Však to ostatně bylo účelem. A tudíž mě tahle zpráva potěšila snad i víc, než lecjaká jiná pochvala!

:o]

2 0
možnosti
Foto

No jo, vlastně jo - i když maličko v předstihu (začne až dneska večer, tři minuty před šestou). :o)

1 0
možnosti
Foto

Nemám. Ani stopy nezůstaly... 

Akorát jedny botasky v botníku. ;o)

2 0
možnosti
Foto

:))) Radši jsem našeho křečka zkontroloval :)

5 0
možnosti
Foto

Doufám, že jsi ho i pozdravoval. Jestli ne, neopomeň to napravit prosím.

;o)

1 0
možnosti
  • Počet článků 388
  • Celková karma 39,62
  • Průměrná čtenost 2588x
 

  Cynický romantik
  a skeptický optimista.

Sarkastický čmáral, psavec a veršotepec, komediant a představitel mnohých persón, najmě lidských trosek, magorů. zlosynů, bezdomovců, padouchů a rozličných hovad.