Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IG

Připojuji se, také jsem se náramně dobře pobavil. Jinak, ač zapřisáhlý nekuřák, v tomto případě kvituji, že kouříš klasické cigarety, jejichž výsledným produktem je obyčejný popel, anžto jsi byl schopen dostát svého závazku s minimálním rizikem sebeupálení (ono "nalejme si čistého vína", riziko bylo vskutku minimální, neb ve Tvém případě by už ani drobný žhavý oharek nejspíš neskončil prudkým vzplanutím vlasové pokrývky :-)). Neboť v případku že bys kouřil cigarety tzv. elektronické, nezbylo by Ti, než si pokapat hlavu rozpuštěným plastem, což by dozajista bylo více nepříjemné, ba nejspíš i tebepoškozující, anebo by ses musel vystavit riziku celkového zpopelnění připojením sebe sama do elektrické sítě. A to by, jak se tu jistě všichni shodneme, byla veliká škoda. Takže se sliby opatrně a těším se, až nebudu napočtvrté čučet tragicky! 8-o

1 0
možnosti
Foto

Ono to zas tak není takové riziko, mám těch vlasů pomálu.

Ale, abych nezapomněl, i jiné sliby plním, právě včera jsem dočmáral jednu z posledních kresbiček a souběžné verše, a už to pomalu doskládávám.

Tudíž napočtvrté už to možná necháme na papír. ne? :o)

Dík za podporu, včetně duchovní!

0 0
možnosti
KT

Mě zase dostali diváci s platfusem.

1 0
možnosti
Foto

Jo, i to mě těší (při kreslení jsem si to pochopitelně představil).

;o)

0 0
možnosti
KT

ta božena je ale Vlasta. ;-D

0 0
možnosti
Foto

Už ji nechme být, ať není smutná. Ona si to ostatně už ani nepamatuje (anebo to aspoň tvrdí). ;o)

0 0
možnosti
LC

Myslím, že se ozve jiný druh žen, protože ty vtipy máte Vladimíre genderově nevyvážené 10:5.;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

A kdyby jen to, dokonce tam ani nejsou žádné zastupující neheteromenšiny.

Jsem holt zlotřilec...

A za to se kaju taky (popela mám dost).

;o)

0 0
možnosti
Foto

"A to jablko taky nic moc."

To mě zabilo ... R^R^;-D;-D;-D;-DR^R^

1 0
možnosti
Foto

Mohu se pokusit Tě nějak exhumovat? - Třeba pozváním na šálek dobré brazilské...

0 0
možnosti
PO

:-) Bezva, můj bloger roku! R^

3 0
možnosti
Foto

Jejdanánku, děkuju, Pavlíno! Hlavně za pochvalu, potěšilo!

Od někoho, kdo umí, to těší tuplem.

1 0
možnosti
Foto

Robertku, ty se nech přejmenovat !;-D;-D Karma. Přeju co nejvíc věrných čtenářek ;-)

4 0
možnosti
Foto

A co my, věrní čtenářové? ;-D

1 0
možnosti
Foto

J68i18ř72í 78N62o96v54á87k

19. 2. 2014 16:35

R^;-DTo je bóží!

0 0
možnosti
  • Počet článků 383
  • Celková karma 40,00
  • Průměrná čtenost 2622x
 

  Cynický romantik
  a skeptický optimista.

Sarkastický čmáral, psavec a veršotepec, komediant a představitel mnohých persón, najmě lidských trosek, magorů. zlosynů, bezdomovců, padouchů a rozličných hovad.