Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

J45a21n 24K20a48l96i31s98t24a

18. 2. 2014 21:03

;-DR^

dekuji pobavilo

0 0
možnosti
Foto

To bylo oučelem, tudíž rádo se stalo.

:o]

0 0
možnosti
DD

Když je sranda, hned je život lepší! R^R^R^

2 0
možnosti
Foto

Já ty fórky znám od Tebe z FCB. Ale směju se podruhé, snad se trefím na tlačítko karmy:-P;-)

1 0
možnosti
Foto

Ale přiznej, Šárko, že se tu aspoň mezi nimi objeví nějaký nový či nějaký "vystříbřený". ;o)

0 0
možnosti
Foto

R^dotčen.....rzohodně nejsem....humorem snad nidko být ani nemůže.:-)

6 0
možnosti
Foto

... a teď tu moji, pánové ;-DR^

3 0
možnosti
Foto

No jo! :o) Vždyť Ty bys mohl vědět, co je to za song - můj byl (a je furt) oblíbený, tak jsem ho do toho fórku vrazil.

0 0
možnosti
Foto

Kojím se nadějí, že na to snad, chudák ďouče, nepřijde. Momentálně se na síti naštěstí věnuje podpoře Andreje Babiše, tak jí třeba nezbude čas na návštěvy blogů, a její moralistní ego tak nedojde újmy.

2 0
možnosti
Foto

Vladimíre, naše celá rodina i s příbuzenstvem VÁS pokaždé zase ODPOPELÍ. hah

3 0
možnosti
Foto

Ó, díky!

(Á propos, jen pro upřesnění, nakládá Vaše rodina šampony, nůžkami či plknem?)

1 0
možnosti
Foto

samozřejmě karmaR^ pobavilo !jen tak dál, Vladimíre ;-D Boženě, ale ani Robertkům tak nějak nezávidím. Jen pokud jde o jablka ze stromu poznání (a zejména hříchu) - tam jsem si většinou pochutnal !!;-D

4 0
možnosti
Foto

Nakolik se pamatuji, já taky (někdy mne napadá, že by ta skleróza mohla být milosrdnější). ;o)

1 0
možnosti
  • Počet článků 386
  • Celková karma 40,19
  • Průměrná čtenost 2602x
 

  Cynický romantik
  a skeptický optimista.

Sarkastický čmáral, psavec a veršotepec, komediant a představitel mnohých persón, najmě lidských trosek, magorů. zlosynů, bezdomovců, padouchů a rozličných hovad.