Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

:-)máš to fortelné.:-)

0 0
možnosti
Foto

Dík! - Sic dík pozdní, ale upřímný. :o)

0 0
možnosti

Nádhera, to je něco co miluji. Stará stavení a vesnické baroko. R^

1 0
možnosti
Foto

To jsem Vás mohl dneska potěšit, jel jsem přes Čepřovice, a tamní selské stavení s červenými muškáty v oknech bylo v nízkém  pozdněodpolením slunci k zulíbání...

A já blb zapomněl SD kartu v počítači.

1 0
možnosti

Je dobře připomínat si naše předky, hodně bychom se od nich mohli naučit. Je to záslužný blog. 

Ale důležitější je, že je to blog povedený! R^

2 0
možnosti
Foto

Jo, bez kořenů bychom nestáli. :o)

1 0
možnosti
Foto

To patřilo Marušce (už zase tu systém přiřazuje reakce jinam. ;Đ).

0 0
možnosti

J80a50n 18F35r20o35l29í33k

21. 7. 2013 14:37

Krásné. Vzpomněl jsem si na zážitek před 50 lety, když jsem se náhodně dostal do Komárova u Soběslavi a koukal na to nádherné selské baroko. Díky autore.

2 0
možnosti
Foto

Rád. :o)

Přiznám se, že jak tímhle krajem často putuji, napsat o "selském baroku" mne napadlo už letos zjara. Ale když jsem při hledání podkladů zjistil, že letos by měl kulatiny a dneska by Jakubu Bursovi bylo 200, uložil jsem si to do kalendáře a posečkal.

1 0
možnosti

Moc hezká poklona Mistru od Mistra.

2 0
možnosti
Foto

Nepřehánět, prosím, abych se nepýřil příliš. ;o)

Dík!

2 0
možnosti

Pro mne jednota poezie i krásných snímků Vladimíre. Není ten poslední snímek z Holašovic ? Moc pěkné jako vždy R^;-)

2 0
možnosti

Ještě zvědavý dotaz - faksimile jakého podpisu je pod kolečkem u snímku v prerexu ?

8-o

0 0
možnosti
  • Počet článků 385
  • Celková karma 37,84
  • Průměrná čtenost 2609x
 

  Cynický romantik
  a skeptický optimista.

Sarkastický čmáral, psavec a veršotepec, komediant a představitel mnohých persón, najmě lidských trosek, magorů. zlosynů, bezdomovců, padouchů a rozličných hovad.