Diskuse

Anaglyfy

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

přijeďte do Brna, do technického muzea

0 0
možnosti

Konečně si to vychutnávám, už mám R-C brýle! R^

0 0
možnosti
Foto

Tak jo, snad aspoň něco zaujalo.

:o)

0 0
možnosti

Vyhrabal jsem ty brejle z obalu od stařičkýho OEM Zoneru 8, co byl kdysi v nějakým časopisu.

Efekt prostoru na fotkách je dost dobrej, připomíná mi to takový ty stereoskopický MEOPTA kotoučky s diapozitivama, co byly populární v 60. a 70. letech, to taky dávalo plastickej obraz.

Akorát mě z tý levý červený folie slzej oči ještě teď (stejně, jako když jsem občas nucenej číst bílej text na černočerným pozadí, to mi taky nesvědčí)...

2 0
možnosti
Foto

Zastav se zas někdy, půjčím. :o)

0 0
možnosti

Super, hned jsem to vyzkoušel a jde to i v Gimpu :-)R^ (Až mi z toho teď přechází zrak :-))

3 0
možnosti
Foto

Fajn!!!

A kde jsou obrázky, ať se pokochám? :)

0 0
možnosti
Foto

Mám někde ty brejle schované z Reflexu. Až je najdu, podívám se a napíšu.

0 0
možnosti
Foto

Brejle našel, obrázky dobrý! Fakt jsem netušil, že to může vypadat tak dobře. TU! R^

2 0
možnosti

J22a65n 55K89a43l31i58s39t87a

24. 6. 2013 13:31

Pěkný. Ještě to má někde mušky, ale to se vychytá. Moc dobrej ten pes za mříží. Jak jste ho bral, když píšete, že nemáte stereofoťák a fotíte to nadvakrát?

A díky, že se ty fotky dají jednoduše rozkliknout, když je přes celou obrazovku, tak má ten prostorový efekt sílu. R^

3 0
možnosti
Foto

Prostě jsem toho psa poprosil, aby se chvilku vydržel nehýbat. A on byl tak laskav, že vyhověl.

A díky za pochvalu. Že na velké fotce to při rozkliknutí vypadá líp, to mi došlo, ale jaksi jsem to nějak zblbl, protože některé z nich jsem tam vložil přecejen zbytečně velké.

;o)

4 0
možnosti

Ukradla jsem ty 3D brejle synovi, hraje s nima nějaké hry na počítači. A hezký! R^

A poznala jsem náš starý klášter.

3 0
možnosti
Foto

Jo, ten je letos proslulý! Obzvláště ve Spojeném království a v Irsku, kde běží reklama na Guinnesse, v níž si tenhle kout zahrál mou hořící kovárnu. ;o)

2 0
možnosti

Vyhrabal jsem red-cyan brejle a ono to to funguje! :-)  Ale poznal jsem jenom Telč, to na vítězství v soutěži asi nebude stačit. Proč tam není Krumlov? ;-)

3 0
možnosti

Ale Krumlov tam jeeee!!!

;-D;-D;-D

3 0
možnosti
  • Počet článků 383
  • Celková karma 40,32
  • Průměrná čtenost 2622x
 

  Cynický romantik
  a skeptický optimista.

Sarkastický čmáral, psavec a veršotepec, komediant a představitel mnohých persón, najmě lidských trosek, magorů. zlosynů, bezdomovců, padouchů a rozličných hovad.