Diskuse

Anaglyfy

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Poslušně hlásím, že mě to funguje. Použil jsem papírové brýle z jakéhosi DVD, kde byl i bonus ve 3D.

Krásné fotky, takto získaly svou hloubku :-). V čempak jste to dával dohromady?

3 0
možnosti
Foto

Vyzkoušel jsem jak práci s vrstvami v grafickém editoru, tak speciální programy, a teď už si ani nejsem u všech obrázků jistý, který je jak dělaný. Vposledku teď nejčastěji užívám Zoner 3D Photo maker.

0 0
možnosti
Foto

Já to vyzkoušel s mými 3 Dioptriemi a taky to nefunguje;-D

2 0
možnosti
AS

vyzkousela jsem to s 3D brylema do kina, ale nefunguje to. :-( Pravda, nejsou presne jak podle planu cerveno modre. Ale i tak palec a karma za napad a zpracovani a prijemne straveny cas hranim R^

2 0
možnosti
Foto

Tak ještě zbývá, Sandy, zkusit rozstříhat ty petflašky. ;o)))

0 0
možnosti
  • Počet článků 387
  • Celková karma 39,81
  • Průměrná čtenost 2595x
 

  Cynický romantik
  a skeptický optimista.

Sarkastický čmáral, psavec a veršotepec, komediant a představitel mnohých persón, najmě lidských trosek, magorů. zlosynů, bezdomovců, padouchů a rozličných hovad.