Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

O21t93a 55V70á48l24e15k

22. 4. 2017 16:53

Mistře, nepochybuji o tom, že éterická duše básníkova je povznesena nad lidské hemžení a ankety (V. Klaus by řekl, že je to pod její rozlišovací schopnost), leč já jako tvor pozemsky praktický nedovedu vyjádřit svoji vděčnost za úžasné verše jinak, než popostrčením autora na piedestal blogera roku. Staň seR^

4 0
možnosti
Foto

Díky, Oto! A zřejmě nejsme ani já ani má duše sdostatek éteričti, takže putna mi to není.- I já jsem ostatně ješiten (a domnívám se, že ješitni jsme všici, ba ti, již o sobě tvrdí, že ješitni nejsou, jsou o trochu víc).

Parametry letošního ročníku této ankety jsou ostatně nastaveny tak, že anketa podle mého ani tolik nevypovídá o kvalitách blogera a jeho bložení na blogišti, jako spíš o tom, kolik má dobrých kamarádů a příznivců, ochotných pro něho hlasovat. A tudíž je pro mne takový hlas i znamením, že takové kamarády mám. A to je celkem fajn.

Proto, smím-li mít jednu prosbu, zaměňme prosím toho "mistra" (z něhož je mně poněkud nesvo) za přítele či kamaráda, pokud Vám to ovšem není příliš proti mysli. Dík!

;o)

2 0
možnosti
Foto

Díky, Vojtěše, snad jen, pokud by se Vám to nepříčilo, raději bez toho mistra (viz výše).

;o)

0 0
možnosti
Foto

Chválím, potěšil jsem se, dal jsem karmu a poslal jsem hlas do blogerské soutěže. Zapomněl jsem na něco? ;-)

3 0
možnosti
Foto

To je víc, než bylo třeba, nejhezčí je to druhé. ;o)

Ale pochopitelně díky za všechno, tedy 4 ×!

1 0
možnosti
Foto

Cítil jsem to tak všechna jara. Ale asi začínám ztrácet čich.

1 0
možnosti
Foto

Tak za mlada (respektive za mlada fyzického) já asi ještě ne, pokud si tedy pamatuji. Zato teď ovšem tuplem. ;o)

Dík za návštěvu!

2 0
možnosti
Foto

Nejlepší je ta s narciskou 

4 0
možnosti
Foto

Mně s dneska nejvíc líbí mirabelková. ;o)

3 0
možnosti

Já se taky jaro co jaro raduju, že jsem se ho dočkala. R^

2 0
možnosti
Foto

... a vlastně už ani nevím, kolikáté jaro to tak cítím.

0 0
možnosti

Krásný! Hezký velikonoce přejeme já i Honza! A zastavte se zas někdy, až budete mít cestu.

1 0
možnosti
Foto

Děkuju, určitě rád! Pozdravuju všechny, včetně zvěře! ;Đ

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS