Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
HW

Krásná básnička a krásnej jozefčík. ;-D

1 0
možnosti
Foto

"Jezevčík ponořený do rybníka je odlehčován silou rovnající se váze s pomněnkami v rukách hihňajících se víl" :-)

(a za chování jezevčíka R^)

6 0
možnosti
Foto

Zanáším coby Řeháčkův zákon.

Děkovati netřeba, konámť v zájmu veřejného blaha.

2 0
možnosti
Foto

ideální jsou psi jezevčíci, když milujem dlouze pohladit a ,,Končím,, nechcem říci.

VladimíreR^hezký:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky za pohlazení

i za podrbání za uchem!

;o]

vrtim-vrtim

2 0
možnosti

jůů, ten je loštomilej! ;-);-D

Vládi, za pejska i za ́veršíky R^V

1 0
možnosti
Foto

No jo, Lucka byla fotogenická! Ale právě mi štěká pod otevřeným oknem štěká Lucka II, aby se připomněla, že ona jistě taky. ;Đ

Dík i já, ďouče mně milý!

1 0
možnosti
DV

D66a93v40i48d 26V20l86k

28. 3. 2017 13:43

Mistře, ale do toho šijete.Tolik blogů za tak krátkou dobu, že Vás probudily nominace na Blogera roku?;-D. Obdivuji, že jste s veršíky dosáhl minule skoro 5000 čtenostR^

2 0
možnosti
Foto

No jasně! :Đ

(Ve skutečnosti ovšem skončilo jedno natáčení a mám trochu víc času - leč i tak jsem se oproti těm osmdesátinám o pár dní zpozdil.) ;o)

A holt není pokaždé posvícení, přes deset tisíc se vždycky nepoštěstí, a přes dvacet jen zcela výjimečně.

2 0
možnosti
JH

Já už se z ní vynechal dávno!!R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Šakvim, né? ;o)

Dík a snad zas někdy nashle!

0 0
možnosti
Foto

Vladimire, pořád trpim na jezevčíky a taky naTebe! R^R^R^:-)

2 0
možnosti
Foto

Zjevně vytříbený vkus... ;Đ

Díky, i za Lucku (to je ta jezevčice)!

0 0
možnosti
Foto

Bude plavat dlouho, má krátké packy:-)R^

2 0
možnosti

Pěkně "vláďovské", a moc milé!:-))

Díky!

1 0
možnosti
Foto

A venku je slunečno a mám otevřený okno - co chtít víc?!

;o)

Díky!

1 0
možnosti
  • Počet článků 381
  • Celková karma 39,59
  • Průměrná čtenost 2636x
 

  Cynický romantik
  a skeptický optimista.

Sarkastický čmáral, psavec a veršotepec, komediant a představitel mnohých persón, najmě lidských trosek, magorů. zlosynů, bezdomovců, padouchů a rozličných hovad.