Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZS

;-D;-D ...co Čech, to trenér

2 0
možnosti
Foto

Tuž s taku basničku bys aji u nas byl bohem! Pobyt na Ostravsku se povoluje.

4 0
možnosti
Foto

Tuž ja!

Prubnu se zasejc někdá povonačit.

;o]

0 0
možnosti

To mi za to nestojí

stojí mi to proto

až se Vláďo poserete

prosím

pošlete mi foto .-)

3 0
možnosti
Foto

Hele, mohl byste taky být, Michale, trochu taktní a vynechat na oběšencově hrobě řeči o provaze a pod mým blogem o tomu, komu co nestojí...!

;o)

(Však foto pošlu, bude-li

nařídlo pod mou prđełí...)

3 0
možnosti

Vítej na blogu! Už jsi tu chyběl ;-) snad brzy na viděnou!! :-)V

1 0
možnosti
Foto

Taky jsem si chyběl - a nejen na blogu.

A Vy mi chybíte i teď, člověkové mně milí!

2 0
možnosti
Foto

R^

Všichni jsme se školili

na domácí kutily.

Když umíme auto spravit,

postavit zeď, řezat závit,

fotbal zmáknem za chvíli. :-)

1 0
možnosti
JR
Foto

Tak se domluvíme, a pošlem Michalu Štoselovi fotky dvě?

;o]

0 0
možnosti
  • Počet článků 384
  • Celková karma 40,33
  • Průměrná čtenost 2615x
 

  Cynický romantik
  a skeptický optimista.

Sarkastický čmáral, psavec a veršotepec, komediant a představitel mnohých persón, najmě lidských trosek, magorů. zlosynů, bezdomovců, padouchů a rozličných hovad.