Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

????????????? ???????? ??? ???????

???? ?????????? ??????? ?????? ???????

???? ????????? ???? ????? ??????

???? ?????????

???????? ?????????

??? ????????? ??????? ???????? ????

????? ? ?????? ?????? ????

?????? čumím!

0 0
možnosti
Foto

Jsem se překonala :-):

Vladimír je zase zpět

až mám z toho v srdci květ!

2 0
možnosti
Foto

Vladimíre, KONEČNĚ!!!:-) Moc tě zdravím a přeju, aby už bylo jen fajnově...;-)

1 0
možnosti
Foto

Nic jiného bych si nepřál.

Ale ono to holt nejspíš nafurt nevydrží.

;o)

0 0
možnosti

Jeden cyp ze Šumperka tu pi*uje,

už zas nadává na své kamarády chuje.

Pi*a, chuj, cyp sem tam,

hlavně, že si takhle zanadavam.

O fotbal, tu ku*va vubec nejde,

hlavně, že se pod blogem parta podobnych cypu sejde.

Sem tam tu flakne nějakou blitku,

třeba enem za lahváče uvidi nejakou šumperskou pi*ku.

A tak si tu, ku*va, my poeti z Moravy zijem,

bo každy, kdo s nami nemudruje, je tu chujem.

0 0
možnosti
Foto

Právě včas je zpátky,

geniální poeta,

by trénoval ty spratky,

vždyť Vrba to je popleta.

1 0
možnosti
Foto

O35t73a 62V35á49l41e54k

15. 6. 2016 14:13

Kdes kukačko, kde jsi byla, žes tak dlouho nekukala?

1 0
možnosti
Foto

Na buku za lesem,

co tam hnízděj deprese.

1 0
možnosti
Foto

Mě pokaždý vystraší ta reklama mířící na mou čuňuR^;-D

0 0
možnosti
Foto

Zvláštní, já tam žádnou neviděl. ;o)

0 0
možnosti
Foto

Tož to čumim jako cyp,

nenaškrabal bych to lip.

Jsem rad, že ty chuje,

Vlaďa zase komentuje.

3 0
možnosti

Bravo! Bravo! Bravo:!

Vláďo, lépe to vystihnout nešlo!:-)

Děkuji ti z celého srdce!:-))

1 0
možnosti
Foto

I já!

Ale opravdu to bylo jen takové expromptum, rychlý nápad narychlo zpracovaný. Zítra už to tom ani "psovák nezaštěkelí".

;o)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS