Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

P10e44t58r 39H95a76n84n25i26g

29. 1. 2016 11:10

A pak že neexistuje politický humor. Ale ty dredy jsou také moc pěkné.

0 0
možnosti
Foto

Ale já se, Petře, opravdu usilovně snažím politice vyhýbat! Pravda, někdy se holt vyhnu blbě.

A zhusta, ač to politicky vůbec nezamýšlím, čtenář si to tak najust přebere. Jo, čtenáři jsou pěkní potvoři (proto je mám rád)..

;o)

0 0
možnosti
Foto

Hodně jste mě pobavil a to je moc potřeba. Díky a palec nahoru.

1 0
možnosti
Foto

Díky, pak je to v pořádku, to bylo oučelem!

:o)

0 0
možnosti

Tedy Vláďo, ještě že jsem dobře ukotvena, páč jinak bych utrpěla při pádu úraz smíchem! To už tu dlouho nebylo -takhle veselo!:))))/

1 0
možnosti
Foto

Díky za zvěst milou! A protože to bylo oučelem, potěšilas mne.

(Ejhle, ještě se pamatuju!)

;o)

1 0
možnosti

Také se hlavně směju. Nahlas. Vladimíre, nečteš moc zdejší blogy a diskuse pod nimi?8-o8-o8-o

1 0
možnosti
Foto

Josefe, občas čtu, občas nečtu, jak mi čas a žaludek dovolí. ;o)

A dík za návštěvu i za ten smích!!

0 0
možnosti
Foto

Je dobré být trochu škodolibý, ale zároveň nepřestat být laskavý. Tak na mě tyto básničky působí, a to je mi příjemné.

2 0
možnosti
Foto

Jejda, to se mně čte dobře, Jiří!

Děkuju!

0 0
možnosti
Foto

Tak takovej telefén, by nebyl vůbec k zahození ;-DR^

2 0
možnosti
Foto

Možná mají ty hodinky zezadu nápis "Nezahazovat!"

;o)

1 0
možnosti
  • Počet článků 381
  • Celková karma 39,59
  • Průměrná čtenost 2636x
 

  Cynický romantik
  a skeptický optimista.

Sarkastický čmáral, psavec a veršotepec, komediant a představitel mnohých persón, najmě lidských trosek, magorů. zlosynů, bezdomovců, padouchů a rozličných hovad.