Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já snil zase o svobodě,

však tu jsme pustili k vodě. 

Máme tedy co jsme chtěli, 

když octli jsme se v tej pr....

0 0
možnosti
Foto

Dík za přípodotek! Asi jsem dneska ješitnější než obvykle, ta moje verze se mně zamlouvá víc.

1 0
možnosti
Foto

O60t61a 31V20á20l18e18k

13. 10. 2015 9:11

Díky tomu, že jsem si Vás, Mistře, dal do oblíbených autorů, se mohu pokochat Vaší tvorbou bezprostředně poté, co Vaše mistrovská ruka stiskne enter. Musím se však přiznat, že jsem nečekal, že ani na tomto poetickém místě neuprchnu před uprchlíky.

1 0
možnosti
Foto

Ale já za to fakt nemohu - já to o žádných uprclících nepsal. 

Voni se holt akorát sem do tý dyškuse asi ňáko sami připrcli...

;o)

1 0
možnosti
Foto

Umíš to dát do pár slov. Celé čtvrtstoletí. R^

1 0
možnosti
Foto

Není ta básnička náhodou proti Svobodným? Ale ne, ti přece taky chtějí do Evropy ;-D

1 0
možnosti
Foto

A já zase za tepla,

chtěl bych někam do tepla :)

3 0
možnosti
Foto

Já jsem chtěl zase do subtropů

ale nějak jsem v písku ztratil stopu.

A v zápětí z tej našej Středozemě

subtropy přišly domů ke mně

a tak zpívám requiem pro Evropu.

:-)[>-]R^

3 0
možnosti
Foto

Pěkné, jakkoli švanda posmutnělá.

2 0
možnosti

Moc pěkné a to jsem ještě nerozluštil ty první dva řádky...

1 0
možnosti
Foto

Nejsou možná nejdůležitější...

Dík!

0 0
možnosti
  • Počet článků 381
  • Celková karma 39,75
  • Průměrná čtenost 2636x
 

  Cynický romantik
  a skeptický optimista.

Sarkastický čmáral, psavec a veršotepec, komediant a představitel mnohých persón, najmě lidských trosek, magorů. zlosynů, bezdomovců, padouchů a rozličných hovad.