Diskuse

Čekatelé

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krátké, trefné...skvělé :-)

3 0
možnosti
Foto

To báječný ďouče má vkus! ;o]

Jo, rád Tě tu čtu, ale stejně jsem Tě radši viděl v pátek - naživo je to ještě lepčejší...

1 0
možnosti
Foto

Praotec Čech svůj doutník típ

a naznačil kdy bude v Čechách líp:

Ty, jež jste včera zasypali hlasy,

hned zítra pošlete do černočerný basy.

Ale před tím je musíte nakopat do (píp!)  R^

2 0
možnosti
Foto

Zvláštní, tenhle rým mne, dokonce v podobné souvislosti, nedávno napadl také. R^

2 0
možnosti
Foto

Ten poslední řádek jsem četl asi sedmkrát a uvažoval, zda tem raději nepoužít interpunkci. Ale jste autor, takže respektuji ten tvar. 

Samozřejmě, za tak málo pečlivě zvolených slov velké uznání. +++R^

2 0
možnosti
Foto

Já bych to nechal. I v posledním řádku je přesně tolik interpunkce, kolik jsem jí tam chtěl. ;o]

Dík!

3 0
možnosti
Foto

tak dobře a karma k tomu:-)

3 0
možnosti

Tak, tak. Vladimír + 5 řádků veršíku na to stačí.:-)))) Palec nahoru!

4 0
možnosti
Foto

Tak jo, holt tedy dělám pukrdle. ;Đ

1 0
možnosti
Foto

Praotec Čech mi jistou dobu říkali na stavbě mostů Němci, asi proto, že jsem všechno LEHKOHOLKOVAL. Zdravim Vladimíre!

3 0
možnosti
  • Počet článků 385
  • Celková karma 40,29
  • Průměrná čtenost 2609x
 

  Cynický romantik
  a skeptický optimista.

Sarkastický čmáral, psavec a veršotepec, komediant a představitel mnohých persón, najmě lidských trosek, magorů. zlosynů, bezdomovců, padouchů a rozličných hovad.