Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Všechny tři jsou krásné! Básnička i labutě!R^

4 0
možnosti
Foto

Labutě jsou možná víc potvory, ale zato jsou krásnější. ;o)

0 0
možnosti
Foto

Jestli aspoň trošku, dík za tu zvěst!

:o)

0 0
možnosti
Foto

J13i67ř72í 48N64o27v58á23k

16. 6. 2014 18:05

Taky myslím, že až nás přestane bavit hrát si se světem, bude čas na zavíračku.

5 0
možnosti
Foto

Tak jo, já si to kafe stejně přijedu jednou vybrat. ;]

0 0
možnosti
HW

Nostalgická krása a krásná nostalgie.

R^

7 0
možnosti
Foto

Víš ty co, Vláďo? Kdyby ti někdy došli netopýři, já se taky tu a tam uchechtnu :-)

6 0
možnosti
Foto

Budu se těšit. Tobě totiž věřím i to, že lítáš.

1 0
možnosti
Foto

Nic proti hraní s rytmem a melodií, nic proti kultivovanému vybírání slov, nic proti zašlému stříbru "klasické krásy", nic proti nechuti "zadat si", ale vsadím se, že máte na víc. S úctou Miléř. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Je to možné, Antoníne, ale když já holt ani nepoznám, co je víc a co je míň, ba ani nad tím příliš nehloubám; snad ani netoužím psát na víc nebo na míň. Píšu co zrovna chci a jak chci. Poštěstí-li se pak časem, že osloví či potěší, mám radost.

2 0
možnosti
Foto

Krásné fotky, ale smutné čtení. Proč?

3 0
možnosti
Foto

Já nevím. Možná, že je svět a život holt takovej...

:o)

0 0
možnosti
  • Počet článků 386
  • Celková karma 40,18
  • Průměrná čtenost 2602x
 

  Cynický romantik
  a skeptický optimista.

Sarkastický čmáral, psavec a veršotepec, komediant a představitel mnohých persón, najmě lidských trosek, magorů. zlosynů, bezdomovců, padouchů a rozličných hovad.