Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I já! :o]

Já k tomu ovšem ještě udělám pukrle.

0 0
možnosti
Foto

Já jen koukám a mrazí mě. R^

3 0
možnosti
Foto

Jestli to mám brát jako pochvalu, tak díky za ni!

A kdyby ne i tak díky za přispění!

0 0
možnosti
HBM

Vladimíre, vy jste tak krásně mnohobarevnej :)

A jak to, že se to tam tak samokreslí a pak se to i samozmaří a zase ožívá a koloběhuje nakonečně...?:)

3 0
možnosti
HBM
JL

...a dík, pane Bamba. :-)

3 0
možnosti
Foto

R^

Jo, často se snažím vsunout někam drobnou narážku pro všímavé duše spřízněné. A potěší mne, najdou li se.

Takže dík!

0 0
možnosti
  • Počet článků 391
  • Celková karma 38,28
  • Průměrná čtenost 2569x
 

  Cynický romantik
  a skeptický optimista.

Sarkastický čmáral, psavec a veršotepec, komediant a představitel mnohých persón, najmě lidských trosek, magorů. zlosynů, bezdomovců, padouchů a rozličných hovad.