Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

J30a62n 19V95r27a33n43a

22. 1. 2014 9:39

Skoda ze rok neni kratsi aby nas VTG obdaril podobnymi dily casteji.

1 0
možnosti
Foto

No jo, někdy na blogišti mívám intervaly jako vembloudí karavany v Laponsku, a ne vždy se poštěstí. Budu se snažit, ale slíbit nemůžu.

0 0
možnosti
JK

prima! dal bych palec co ukazuje nahoru, ale nebere mi to smajlíky...

1 0
možnosti
Foto

Přidal bych smajlíka cudně se usmívajícího ve snaze předstírat skromnost, ale v nabídce taky není. ;o)

Dík!

0 0
možnosti
LC

Rozhodně nedopíjet:-)R^

1 0
možnosti
Foto

I toť. Však mám odchlastáno... ;o)

0 0
možnosti

Té dívence ten úsměv a ta básnička moc sluší.

0 0
možnosti
LK

R^R^R^ Jako blondýna tu karmu prostě dát musím. ;-D

1 0
možnosti

Ale jí je to ovšem putna.

1 0
možnosti
Foto

Perry Mason: Případ zmizelé čárky

(doufám, že to byl únos úmyslný)

:-P

2 0
možnosti
Foto

Nejsem překlepuprostý, ale opravdu je to úmysl.

Kdo mne zná, tomu je to jasné, protože ví, že, jak jsem líný, ty opakující se verše kopíruju. ;o)

2 0
možnosti
JK

J50a44n 56K55a95l42i94s18t79a

21. 1. 2014 22:46

Parádní.

A na to nebe jste měl kliku anebo jste to tak naplánoval?

1 0
možnosti
Foto

Ani jedno. :Đ

To jsem fotil minulý pátek, a byla mlha, že nebylo vidět k druhému patníku.

Jestli to nikomu nevykecáte, tak se přiznám, že to nebe jsem fotil někdy před dvěma týdny. :Đ

1 0
možnosti
Foto

Díky, snažím se. Tedy ne, že bych nepsal i mně na první pohled zjevné kraviny, ale holt jsem vybíravý, a když i já poznám, že je to moc blbé, mám na to speciální služku ve woknech (důvěrně jí říkám koš).

:o)

1 0
možnosti
  • Počet článků 384
  • Celková karma 40,11
  • Průměrná čtenost 2615x
 

  Cynický romantik
  a skeptický optimista.

Sarkastický čmáral, psavec a veršotepec, komediant a představitel mnohých persón, najmě lidských trosek, magorů. zlosynů, bezdomovců, padouchů a rozličných hovad.