Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
EZ

To se četlo, prohlíželo a poslouchalo moc hezky. A po těch zamračených dnech k tomu venku vyšlo slunce. R^

5 0
možnosti
Foto

Jo, tady taky. - A jak jsem koukal, i v Pardubicích.

Ď! :o)

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkné fotky! A k tomu ještě lepší labutí píseň, je až podmanivá, moc se mi líbí R^R^R^R^R^R^R^R^

6 0
možnosti
Foto

Snad ani nemusím psát, že mně taky - proč bych ji k tomu přidával, žejo?

;o]

1 0
možnosti

Věřím Vladimíre, že to není tvá labutí píseň a dočkáme se mnoha dalších trioletů, rondelů a dalších experimentů. Ta hudba jako doplněk vytváří melodram. Možná by k hudbě šlo přidat i autorské čtení textu, ale to je věc ryze osobní ;-) Karma jak jinak R^

5 0
možnosti
Foto

Ještě se mi končit nechce.

:o)

A kdo ví, třeba i na to autorské čtení časem dojde...

1 0
možnosti
Foto

Já jsem pro! Kašleme na politiku, budem labutit! ;-)R^

3 0
možnosti
Foto

Nikomu to nevnucuju, široká duše zvládne obé!

;o)

0 0
možnosti
TS

Na třetí fotce dělá labuť holubičku! To vidím poprvé... :) R^

5 0
možnosti
JS

Dvakrát. Na snímku 07 taky. ;-)

2 0
možnosti
Foto

J14i47ř47í 19N92o32v92á40k

12. 10. 2013 21:27

Krása!

To je u vás ve Volyni?

1 0
možnosti
JK

J41a61n 23K60a26l97i85s25t41a

12. 10. 2013 20:53

I ten Camille Saint-Saëns k tomu sedne!

4 0
možnosti
Foto

Inu, ta skladba se tak jmenuje. Napadl mě teda ještě Čajkovský, ale jaksi to nebylo ono.

0 0
možnosti
DD

Moc se to povedlo! R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 384
  • Celková karma 40,08
  • Průměrná čtenost 2615x
 

  Cynický romantik
  a skeptický optimista.

Sarkastický čmáral, psavec a veršotepec, komediant a představitel mnohých persón, najmě lidských trosek, magorů. zlosynů, bezdomovců, padouchů a rozličných hovad.