Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KM

Líbí!

A děkuju za to proložení babama! ;-)

4 0
možnosti
Foto

Inu, nefoťte je, když tam byly...

;o)

0 0
možnosti
Foto

Cvičení před křížáckou výpravou do na Sýrie?

;-)

5 0
možnosti
Foto

Tak to mě je líto, že jsme to letos nestihli! Byli jsme se tam podívat vloni a to nebylo tak krásné počasí. Ty fotky jsou nádherné! R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

Tak je to zatím plichta, já nebyl vloni.

Třeba se tam sejdem napřesrok.

;o]

0 0
možnosti
TS

Ježiš, z té třetí fotky kočenky, které za hlavou sviští balvan, mi úplně zatrnulo! Nebo je taky molitanovej? :-):-)

4 0
možnosti
JS

Pěkná reportáž a působivé detaily. To musela být pěkná akcička. R^

3 0
možnosti
Foto

Jo, fakt byla. Chvílemi jsem si ani neuvědomoval, jak děsně mě bolej nohy. ;o)

1 0
možnosti
AO
Foto

Je mi líto dětí s molitanovými meči. My jsme ještě mohli mít dřevěné. S molitaňákem bych neválčil, ani kdyby mi za to nabídli ten pěkný rytířský dres.

4 0
možnosti
JS

A házeli jsme po sobě kameny a ne molitanové koule.

;-D

2 0
možnosti
Foto

Jasně, to je holt profese; hrál jsem, že mi to sluší...

;o)

1 0
možnosti
  • Počet článků 385
  • Celková karma 40,13
  • Průměrná čtenost 2609x
 

  Cynický romantik
  a skeptický optimista.

Sarkastický čmáral, psavec a veršotepec, komediant a představitel mnohých persón, najmě lidských trosek, magorů. zlosynů, bezdomovců, padouchů a rozličných hovad.