Diskuse

Díry do světa

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LK

Krásné a smutné a veselé. R^

6 0
možnosti
Foto

Vaše profilová fotka na facebooku je však stokrát krásnější. R^ :-)

1 0
možnosti
FS

Moc dobré. R^

Trochu mi to připomíná Gellnera, kdyby se dožil staršího věku.

4 0
možnosti
Foto

Trochu jsem váhal nařknout autora z plagiátorství, ale Gellnera to moc připomíná.

A je to, jak on, skvělé

a jak dřív, tak dnes hledáme

za jinou dírou tu naši

cestu do prdele.

3 1
možnosti
Foto

Vladimíre, měl byste dostat titul národního umělce. Když hodně zageneralizuji: národ Vaše verše žere, popisujete jeho touhy a osudy.

... A dle toho to také s národem vypadá a dopadá.

4 1
možnosti
Foto

Za to já ale opravdu, ale oprravdu nemohu. 

;o)

1 0
možnosti
Foto

horší jsou díry do hlavy:-)R^

3 0
možnosti
Foto

…možná spíše šrouby

1 0
možnosti
Foto

HezkýR^ Já jednou napsal básničku o tom, jak si ,,někde" mužský připadá jak v ráji, a přitom je jen kousíček od pr... Šoupli mi to však šmahem strážci zdejší mravnosti do soukromých. Je dobře, že ta, která to tehdy splichtila, už nemůže nic takového udělat třeba VámR^

2 0
možnosti
JV

J44a69n 87V57r24a32n16a

18. 6. 2013 16:10

Je mi lito, ale kdyz dva delaji totez, nemusi to byt totez. Skutecny basnik dojme i censora.

4 0
možnosti
JV

J80a78n 64V91r33a44n78a

18. 6. 2013 8:48

Hle, dilo opravdoveho basnika!

2 0
možnosti
Foto

Ale já to fakt od žádného neopajc! 

;o)

0 0
možnosti
HBM

:-)Ale pane Vladimíre, o Vás by se ještě servalo holek! Na chlapech Vaší vzácné ráce je pěkné, že mají vždycky co nabídnout;-)

Krásná báseň, pohádkáři:-)R^R^R^.

4 0
možnosti
HBM

A fotografie nádherná! Usmívající se rarach v oblacích? Z jiného pohledu zas Merkur sám?Hmmm...:-)

1 0
možnosti
IV

Moc povedené! Díky! R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 390
  • Celková karma 40,40
  • Průměrná čtenost 2575x
 

  Cynický romantik
  a skeptický optimista.

Sarkastický čmáral, psavec a veršotepec, komediant a představitel mnohých persón, najmě lidských trosek, magorů. zlosynů, bezdomovců, padouchů a rozličných hovad.