Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KT

jé. to byla krásná pohádka! máte hodně mladý hlas, na to, jak stále avizujete předčasný odchod, zvlášť. ;-) prosila bych ještě nějakou pohádku příležitostně. děkuji

5 0
možnosti
RB

A nešla by načíst celá knížka? Měl bych pro vnoučata.

3 0
možnosti
Foto

Moc pěkná pohádka.

Vladimíre příjemně mě překvapil Tvů mladistvý a měkký hlas. Dle fotky jsem čekal něco jiného. :-D

5 1
možnosti
Foto

Holt jsem komediant, tak musím pro robátka umět i naladit, ne?

;o)

A omlouvám se za hrubou nekvalitu nahrávky, vzpomněl jsem si až o půlnoci, a neměl zrovna ani lepší možnost ani lepší techniku.

5 1
možnosti
Foto

Tak jsem to poslouchal celý a ještě teď se uculuju jako malej. Děkuju! :-)

5 1
možnosti
Foto

No ještěže tak! :o)

Kdyby ne celý, málem by mi to snad i přišlo líto. ;o)

2 1
možnosti
EZ
Foto

Tak tohle zas mě, a jsme si kvit. ;o)

1 1
možnosti
HBM

Jé, to jsem byla zase malá holka! Tatínek mě, brášku i sestřičku uložil zase do velké manželské postele, natřepal nám polštáře, přikryl obrovskou duchnou a vyprávěl o Šmajdovi. Tak díky, pusu a dobrou...R^:-)

5 1
možnosti
Foto

Děkuju! :o)

I za přání, ale tou dobou už jsem spát nemohl. Schrupnul jsem po dodělání blogu jen chvilku, a pak už vyjížděl na Prahu.

1 1
možnosti
Foto

Dík za ni ... což mi připomnělo, že bych ji mohl večer číst malému znova :) R^

5 1
možnosti
Foto

Sprááávně!

Tuhle namluvenou ode mne si šetři, kdybys třeba v tomhle nadcházejícím létě v těch svých zříceninách nastydl a ztratil hlas.

;o]

1 1
možnosti
Foto

Děkuju! :)

Musím se přiznat, že narozdíl od jiných svých výplodů tyhle pohádky mám v oblibě i já (holt co nadělám, v každém je kus ješity).

2 1
možnosti

Jéé ,,, to mi hezky začal den dětí ... děkuji, Vladimíre .-)

5 1
možnosti
Foto

A mně díky tomuhle Tvému příspěvku, Michale, hezky končí. :o)

Ď!

1 1
možnosti
  • Počet článků 384
  • Celková karma 39,76
  • Průměrná čtenost 2615x
 

  Cynický romantik
  a skeptický optimista.

Sarkastický čmáral, psavec a veršotepec, komediant a představitel mnohých persón, najmě lidských trosek, magorů. zlosynů, bezdomovců, padouchů a rozličných hovad.