Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Smutně krásné...R^

4 0
možnosti
Foto

Někdy mi to holt jináč nejde. :o)

0 0
možnosti
RH

Nádhera. A ta fotka u toho: R^

Můžu se zeptat, kde to je?

4 0
možnosti
Foto

Ráda luštím stopy všelijaké havěti, i zabrzděných časoběžců :-)

9 0
možnosti
Foto

Mračna. Křížky. Kdo má rád starý hřbitovy, má dobrej vkus. R^

6 0
možnosti
RH

Mám dobrý vkus! ;-DR^

2 0
možnosti
JS

Brilantní! A ta fotka taky! R^

7 0
možnosti
Foto

Děkuju. - Jo taky mi to k sobě ladilo (a furt vcelku ladí).

:o)

0 0
možnosti
KM

Člověče, díky!!!!

10 0
možnosti
Foto

R^!!... nešláp jsem na na mých stezkách do psího lena.

4 0
možnosti
Foto

Já mockrát. A nejspíš víckrát, než vůbec vím. Holt ti, již mívají oblaka v očích a oči v oblacích, zhusta do lecčeho šlápnou... 

;o)

0 0
možnosti
JK

Já to tušil...já to věděl od začátku, že to jednou přinde... :-)R^

3 2
možnosti
Foto

Díky, to mě těší, že jsem se strefil. - Tím spíš, že třeba mně se ode mně víc zamlouvají jiné věci.

Ovšem tak to má být (jinak by na světě byla nuda). ;o)

0 0
možnosti
JB

J49i78ř76í 21B59o41b91e18k

15. 4. 2013 22:31

Další skvost, krásnéR^

2 0
možnosti
  • Počet článků 391
  • Celková karma 39,73
  • Průměrná čtenost 2569x
 

  Cynický romantik
  a skeptický optimista.

Sarkastický čmáral, psavec a veršotepec, komediant a představitel mnohých persón, najmě lidských trosek, magorů. zlosynů, bezdomovců, padouchů a rozličných hovad.