Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Působivé to je. Karma.R^!!

2 0
možnosti
DG

I'm proud to be an Gottwald. ;-)

6 1
možnosti

To je vlastně trochu i metapoesie. Jako byste tou básní psal o své vlastní tvorbě. Když vy se vracíte k těm starým a někdy už zapomenutým formám a umíte je naplnit aktuálně a současně, tak to jsou taky takové nové stopy na starých stezkách. Pěkné stopy po sobě necháváte.

15 0
možnosti
MP

Nádherné verše, více netřeba. Díky. :-)

8 0
možnosti
HW

Taky marně hledám slova, všechna se mi zdají slabá.

0 0
možnosti
DD

Mimořádná paráda!

2 0
možnosti
Foto

Tak to je fajn (i když, jak už jsem tady asi někde zmínil, mám od sebe asi o něco radši jiné texty).

0 0
možnosti
LL

Musím říct, že k veršům jsem nikdy nenašla cestu...ale díky těm Vašim mám šanci :) opravdu krásné :)

8 0
možnosti
Foto

Beru to jako pochvalu. :o) 

A nikdy není lautrpozdě!

;o)

1 0
možnosti
Foto

Velmi silné. Až z toho mrazí v zádech R^R^R^R^R^R^R^

12 0
možnosti
Foto

Ještěže už je fakt jaro.

;o)

Dík, Marku!

0 0
možnosti
Foto

Ó, díky!

Až mi to dojde, možná se budu chvilku pýřit. ;o)))

0 0
možnosti
  • Počet článků 391
  • Celková karma 39,47
  • Průměrná čtenost 2569x
 

  Cynický romantik
  a skeptický optimista.

Sarkastický čmáral, psavec a veršotepec, komediant a představitel mnohých persón, najmě lidských trosek, magorů. zlosynů, bezdomovců, padouchů a rozličných hovad.