Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak to je fakticky krása. !!

6 0
možnosti
RB

Jak to psali? Hustokrutý?

;-);-D

Pěkná práce! R^

4 0
možnosti
MV

M31i68l78a77n 13V19e81l45k77ý

16. 4. 2013 16:10

Perfektní. R^

_-1-_

4 0
možnosti
Foto

J24a63n 92R93ý11z44n18a84r

16. 4. 2013 16:06

Bezva básnička a ještě hezčí fotka :-).

6 0
možnosti
Foto

Děkuju a souhlasím. Z té fotky mám fakt radost (a jsem rád, že tentokrát jsem se tam dostal ve správnou dobu, fotívámť z toho místa častěji). :o)

1 0
možnosti
IH

krásné, milé předjarní toulání ... znám, ale neuměla bych to tak vyjádřit

6 0
možnosti
Foto

U mě je to toulání spíš podzimní. Už pá let. ;o)

0 0
možnosti
Foto

Poněkolikáté se pokouším reagovat, tak doufám, že se to už povede (a že se tu podle zákona schválnosti nakonec neobjeví po čase všechny reakce).;o)

1 0
možnosti
Foto

Mně se zdá, že už by to mohlo být na takovou tenčí knížtičku - na jedný stránce fotka a proti ní na druhý básnička. Nebo vobráceně.

8 0
možnosti
Foto

Cy jste se na mě s nakladatelem domluvili, anebo je to fakt jen náhodná shoda? :Đ

0 0
možnosti
Foto

ahoj Vláďo, právě Ti píši za jedna, což v blogařsky znamená karma.:-)

6 0
možnosti
Foto

Karma je milá, ale jestli aspoň trochu potěšilo, jsem ještě radši.

Dík!

0 0
možnosti
  • Počet článků 391
  • Celková karma 39,05
  • Průměrná čtenost 2569x
 

  Cynický romantik
  a skeptický optimista.

Sarkastický čmáral, psavec a veršotepec, komediant a představitel mnohých persón, najmě lidských trosek, magorů. zlosynů, bezdomovců, padouchů a rozličných hovad.