Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^R^R^R^R^R^R^;-D Jedno se ti, Vladimíre, podařilo určitě. Svěle jsi kuchařsky pojednal také můj vztah k venkovnímu počasí. Můj mozek je zatím naštěstí dostatečně chlazen, a tak stačil dokonce i vychutnat rýmu (pardon, rýmy) ;-)

5 0
možnosti
Foto

No jo, hlavně ale to jaro!

Představ si, že poprvé v životě se mi stalo, že dochází uhlí...

1 0
možnosti
HBM

Na tváři stařeny jste úsměv vykouzlil, ač je jaro stále kdesi.. Vždycky mě potěšíte, jaro nejaro, slunce neslunce, Vy vždycky zašajnujete jako maják a loďky připlouvají.. Tak díkyR^:-)

6 0
možnosti
Foto

Děkuju, milo bylo, potěšilo. ;o)

0 0
možnosti
IV

Já chci taky jaroooooo!!! :-)

4 0
možnosti
Foto

Že bychom o tom nechali hlasovat?

;o)

2 0
možnosti
EA

:-) že bych si skákla na oběd ? :-)

4 0
možnosti
AAP

Dobré ráno,

muži můj aprílový,

jarem dozajista nedotčený,

zimou, chladem zmatený,

"teplem" zaplaťbůh nedovařený...;-)

4 2
možnosti
Foto

Však ono se oteplí. - Někde určitě. ;o)

1 0
možnosti
Foto

Jo...oblost slečen...přesně...sakraaaaa, slunceeee, poleeeez ;-DR^

7 1
možnosti
PV

slunce poleeez

jaro ruleeez

;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 390
  • Celková karma 40,40
  • Průměrná čtenost 2575x
 

  Cynický romantik
  a skeptický optimista.

Sarkastický čmáral, psavec a veršotepec, komediant a představitel mnohých persón, najmě lidských trosek, magorů. zlosynů, bezdomovců, padouchů a rozličných hovad.