Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Básnička líbí, fotky mají atmosféru, ale už jsem u vás viděl lepší obrázky. Dneska pozdrav, karma příště. ;-)

3 1
možnosti
Foto

Jo, taky mám placama ten dojem. Ale fakt jsem se snažil... ;o)

Dík!

2 0
možnosti

Přála bych si být obětí Tvého objektivuR^V!!

5 0
možnosti
Foto

A já jsem si zase vždycky přál být tak šikovným fotografem jako Vladimír, aby se mi baby samy nabízely k zapózování, že ještě než bych stačil říct, jestli jo anebo ne, a z objektivu sundat krytku, už by netrpělivě odkládaly spodní prádlo. Mně už se ten můj sen nesplní, vám ten váš možná ještě ano - co, Vladimíre? ;-)

0 0
možnosti
DM

"Téměř vůbec nenavazuje na blog:..";-D

2 0
možnosti
Foto

Vaše obzory..., při mojí ranní kávě...,lidé mají spoustu "stejných" /i různých/obzorů, jeden ten poslední stejný a přitom tak různý... Váš blog jistě nemůže být pro Vás d. danajským...a kdyby snad , tak jsou tu ti ostatní kolem Vás...:-)

2 0
možnosti
Foto

Děkuju, vždyť to třeba tentokrát ti Danaové strefí líp, nemusí to bejt celej dřevěnej kůň, a bude stačit kisna. ;o)

0 0
možnosti
Foto

Ó, tos pěkně napsal. Doufám, že si tam všichni spolu připijem na dobrej život!

4 0
možnosti
Foto

Určitě si přinejmenším ťuknem. Třeba aspoň pod stolem hlavama. ;Đ

1 0
možnosti
Foto

...takhle brzy rano...a takhle pekny... :-)R^

5 0
možnosti
DM

Promiňte... 4:08, co je to za kód? A to ještě nevím, zda Váš systém nehlásil 3:08 :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 384
  • Celková karma 40,28
  • Průměrná čtenost 2615x
 

  Cynický romantik
  a skeptický optimista.

Sarkastický čmáral, psavec a veršotepec, komediant a představitel mnohých persón, najmě lidských trosek, magorů. zlosynů, bezdomovců, padouchů a rozličných hovad.