Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hezký kapradí za oknem;-)

5 0
možnosti
JS

"Toto lupení se podobá endivii, petrželi a listí celerovému; dále různým bodlákům z čeledi Cynarocephalae, Carduaceae, Dipsaceae, Acanthaceae, Umbelliferae a jiných; lze je srovnati s druhy: ostropes čili trubil, pupava, pcháč, notabasis, máčka, bělotrn, bodlák, štětka, světlice, paznehtník, a ještě s některými jinými bodlinatými, zpeřeně, zubatě, rozeklaně, vykrajovaně, stříhaně nebo kracovitě olistěnými bylinami; někdy se podobají kapradinám nebo palmovým listům a jindy jehličí jalovcovému; květů však nemají."

Víte, kdo to napsal?

:-)

1 0
možnosti
JS

Tohle můžu. R^

A ten tmavý podklad tomu sedne, možná by tam ani nemusely být ty bílé rámečky.

5 0
možnosti
Foto

Já se přiznám. Taky jsem o tom přemýšlel, dokonce jsem to chtěl vyzkoušet, ale nepovedlo se mi to. :Đ

0 0
možnosti
RJ

To má koule! I když trochu promrzlé! ;-)

2 0
možnosti
Foto

Moc pěkné, zamrzlá okna jako obrazy R^R^R^

(V básni něco malilinko "škobrtá" - jen malilinko), ale celek textu, fotografií a úpravy je podmanivý, je to moc pěkné kouzlení R^R^R^ Karmoval jsem potichu i nahlas R^R^R^

5 1
možnosti
JS

Já teda na ty kouzla a počítačové hračičky moc nejsem, tak když jsem v první chvíli viděl  to sněžení, tak mě zamrazilo trochu jinak. ;-D

Ale k tomuhle to náhodou sedne.

2 0
možnosti
PV

Takovouhle zimu muzu na peknych obrazkach! :-)

3 1
možnosti
Foto

Já asi nejradši žádnou. Ale občas se holt prohřeším i sám proti sobě. ;Đ

0 0
možnosti
LK

Až z toho mrazí. Ale mrazí krásně. R^

2 0
možnosti
Foto

To se to fotí, když to za vás namaluje mráz! ;-D

7 0
možnosti
AAP

Jsem tu druhá!!! ;-) 

Něžně čumím, padá sníh, moucha kmitá...ptám se, je vše v pořádku?;-D

3 0
možnosti
PS

Jsem tu druhý v pořadí, snad Mráz dneska zařadí. Zpátečku. Ten Mráz v nás. Chlapečku ;-D;-)R^

1 1
možnosti
PS

Omlouvám se za trapnost, v cílové rovince mě předjela nějaká Marie;-D

0 1
možnosti
  • Počet článků 385
  • Celková karma 40,16
  • Průměrná čtenost 2609x
 

  Cynický romantik
  a skeptický optimista.

Sarkastický čmáral, psavec a veršotepec, komediant a představitel mnohých persón, najmě lidských trosek, magorů. zlosynů, bezdomovců, padouchů a rozličných hovad.