Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pravdu díš, Vladimíre;-)

3 0
možnosti
Foto

Někdy se sám překvapím, co ze mě vypadne. ;o)

1 0
možnosti

Zajímavé a jímavé záběry jako vždy. K opakujícímu se tématu ,labutího "rybníku" by se hodil Čajkovskij ;-) Karma za filozofické verše i snímkyR^

4 0
možnosti
Foto

Děkuji, Mirku!

Ale tenhle "labutí" rybník mám myslím na blogišti fakt poprvé! ;o)

0 0
možnosti
VV

Moc pěkné. Psané i viděné.

3 0
možnosti
Foto

Dík, čte se mi to pochopitelně dobře. :)

0 0
možnosti
Foto

V podstatě se asi shodnem - tak nějak mi to nakonec připadalo, když jsem se konečně rozhodl, které fotky a jak použiju. ;)

Dík!

1 0
možnosti
  • Počet článků 386
  • Celková karma 38,34
  • Průměrná čtenost 2602x
 

  Cynický romantik
  a skeptický optimista.

Sarkastický čmáral, psavec a veršotepec, komediant a představitel mnohých persón, najmě lidských trosek, magorů. zlosynů, bezdomovců, padouchů a rozličných hovad.