Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
EV

Krásné fotky, krásný text!

4 0
možnosti
Foto

Děkuju!

Popravdě, když jsem to dodělával, už jsem si nebyl jist ničím, ale v podstatě bych to asi líp nesmontoval (anebo ne o moc).

;o)

0 0
možnosti
Foto

V47í50t 29H18a44s28s40a30n

28. 12. 2012 16:29

Pěkný fotky, zvlášť ta úvodní.R^

3 0
možnosti
Foto

Díky, taky ji mám obzvlášť rád (respektive ty dvě úvodní - "zlatou" i "stříbrnou").

:o)

0 0
možnosti
Foto

Krásný blog R^ a báseň na začátku je skvělá R^R^R^ K fotkám se ještě budu vracet a znovu si je s chutí projdu.

Vše nejlepší a hodně inspirace do nového roku!

7 0
možnosti
Foto

Díky, Marku,

od Tebe se to čte obzvláště dobře!

Nápodobně a nápodobně!

:o)

0 0
možnosti
Foto

Pěkný, fakt pěkný! Ale co se to děje? Půl roku ani ťuk, a teď taková smršť! A navíc úspěšná: V zaujalo vás vévodí Gottwald, mezi nejčtenějšími blogy je zas jiný Gottwald, mezi nejlíp hodnocenými blogy dokonce dvakrát Gottwald a dokonce i v v zaujalo nás Gottwald (nespletla si náhodou levicová iDNES křestní jména?). :D

Jdu si otevřít konzervu, a běda jestli...!

;)

5 0
možnosti

M+l jsem dneska šproty. Tam nebyl. ;-D

1 0
možnosti
Foto

J22i68ř57í 45N63o24v46á91k

28. 12. 2012 13:39

Pěkná prácička. Kouká se na ty rybníky dobře.

4 0
možnosti
Foto

Dík! :o)

Ale nejsou to teda jen rybníky...

0 0
možnosti
EZ

Moji favorité zrcadleni_000 a mraky_6_01. R^

Ale dobré všechny, text taky.

6 0
možnosti
Foto

Pro mě jednička to stříbrný zrcadlení. Ten rudooranžovej rybník je taky pěknej, ale jen se děsím, aby to nebyla politická prognóza! ;-);-D

3 0
možnosti
MK

Opravdu bych nechtěl rejt do poezie nějakým rozumářstvím, moje potřeba rytí je zcela saturována na Havránkovi, ale pokud platí, že "nenajdeme nahoře to, co v nás dole není", tak jste právě, Vladimíre, kompletně zboural celý náboženství, včetně hitlerjungenda ve Vatikánu. Nechtěl bych bejt ve vaší kůži, klatba není sranda, a vy navíc asi vyfasujete i fatwu.

3 0
možnosti
Foto

Tak ausgerechnet tohle mě při psaní nenapadlo... Vzhledem k tomu, že s církvemi nic společného nemám, tak jsem to tak sice nezamýšlel,  ale i jo, musím se smířit, že když se mně povede něco jakž-takž obecně vystihnout, pak to holt obecně platí, a nejen v zrcadlení či politice, ale i konfesně. ;o)

1 0
možnosti
JV

Podíval jsem se po čase a pěkné, pěkné, pěkné..

3 0
možnosti
Foto

No jo, holt jsem půlrok pauzíroval. 

Třeba to příště nebude trvat tak dlouho

(teď nevím, jestli to ode mne není výhrůžka...).

;o)

0 0
možnosti
  • Počet článků 386
  • Celková karma 38,59
  • Průměrná čtenost 2602x
 

  Cynický romantik
  a skeptický optimista.

Sarkastický čmáral, psavec a veršotepec, komediant a představitel mnohých persón, najmě lidských trosek, magorů. zlosynů, bezdomovců, padouchů a rozličných hovad.