Diskuse

Blivajz

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PV

vanek.pav@seznam.cz

3. 8. 2011 2:02
Fakt síla!

R^

0 0
možnosti
VTG

vladimir.t.gottwald

3. 8. 2011 3:25
Re: Fakt síla!

Žejo?! - Teď akorát marně přemýšlím, jak na to napojit řemenici k turbíně, aby ta síla vyráběla elektřinu. Tu bych pak draze pouštěl do sítě, a máslo si nechal dovážet z Kodaně. ;o)))

0 0
možnosti
X

xychteen

3. 8. 2011 1:54
Slanina, sádlo, máslo... všechno dobrý, ale...

...s tou solí "to neděláš dobře, Jaromíre - a jednou se ti to vymstí"

:-)

OVšem že se v hypersuperregálech týden po něčem dobrém objeví o něco větší balení o něco levnějšího "skorotoho", co se po ochutnání ukáže býti totální nechutou, to je bohužel smutná realita všedního dne... no nekupte to.

0 0
možnosti
VTG

vladimir.t.gottwald

3. 8. 2011 3:23
Re: Slanina, sádlo, máslo... všechno dobrý, ale...

Jakkoli je to rada nevyžádaná a ač se jí řídit nehodlám, děkuji z celého srdce! :o)))

Ovšem v superhyperkonzumech se určitě zas něco objeví, proto jsem přijal usnesení, že pokud tam půjdu, příště si vezmu brejle. ;o)

0 0
možnosti
PH

petrhajek.bigbloger.lidovky.cz

3. 8. 2011 0:47
pěkný, pěkný, pěkný...

jsem se řeknil, až se na mě přišla podívat zvěř, jestli jsem v pořádku (a jestli jí v tom dobrém rozmaru nedám něco do držky) ;-D.

... a pak jsem chtěl napsat ještě něco, ale mám pocit, že možná už trochu zapomínám.

0 0
možnosti
VTG

vladimir.t.gottwald

3. 8. 2011 0:52
Re: pěkný, pěkný, pěkný...

No, to já myslím taky... Ale už se to lepčí, bylť jsem s tím u dochtora, a on mi předepsal meducínu, a tu beru dvakrát denně (v úterý a v dubnu). A od té doby se to, a to musím zaklepat...

Pardon, jdu otevřít (někdo klepe).

0 0
možnosti
S

sofan

3. 8. 2011 0:47
Výborný!

R^ Proč mě to u vás nepřekvapuje? ;-);-D

0 0
možnosti
VTG

vladimir.t.gottwald

3. 8. 2011 0:53
Re: Výborný!

Netuším. - Že by jasnovidnost...? ;o)

0 0
možnosti
KT

Ježikača

3. 8. 2011 0:23
dovoluji se

připojiti k vašemu rozhořčení. tyto pocity sdílím dokonale. a za jazykovou vytříbenost přidám větu, kterou jsem onehda našla v životopise mně milého literáta. žasla jsemť nad ní v ustrnutí, než propuklo u mne veselí nevídané.

tedy cituji: Nervově jsa přepracován, oddán pití, strádaje nedostatkem peněz a zhroucen bolem nad smrtí své ženy, zemřel za tragických okolností v nemocnici v Baltimore 7.10. 1849, v kterémžto městě mu také r. 1875 postaven pomník.

s pozdravem: inteligent vymyslí, pamatovat si musí trouba, vaše KT

0 0
možnosti
VTG

vladimir.t.gottwald

3. 8. 2011 0:36
Re: dovoluji se

Věta krásná - takhle už dneska umí psát málokdo! - Možná, kdybych se snažil... ;o)

(Á propos, v této vazbě by bylo asi lepší "žaslať jsem" - ale pssst!) :o]

0 0
možnosti
Z

zdenek.novotny

3. 8. 2011 0:02
Paráda!

;-D R^ R^

Ale doufám, že nenecháte ani pranostik. Bude nějaká další?

0 0
možnosti
VTG

vladimir.t.gottwald

3. 8. 2011 0:04
Re: Paráda!

Jo, jasně! - Asi za pět sekund (v 00:03:08). ;o)

0 0
možnosti
V

vali.vali

2. 8. 2011 23:55
Karma roku za blog roku!

R^

0 0
možnosti
VTG

vladimir.t.gottwald

3. 8. 2011 0:04
Re: Karma roku za blog roku!

Nepřehánět prosím, nebo zpychnu! ;o)

0 0
možnosti
RH

rht.2007

2. 8. 2011 23:50
Jste jako víno!

Jste pořád lepší a lepší a lepší! Vydržet nám! Děkuju!

0 0
možnosti
VTG

vladimir.t.gottwald

3. 8. 2011 0:04
Re: Jste jako víno!

Pýřím se a děkuji! :o]

0 0
možnosti
J

Janek-Benes-Orlova

2. 8. 2011 23:27
Karma jako Ostrava!

Všechno je dobré nejvíc za ten Old Spice! Hnusnějši reklamu neznám! ;-DR^

0 0
možnosti
VTG

vladimir.t.gottwald

3. 8. 2011 0:05
Re: Karma jako Ostrava!

V tom se shodneme. ;)

0 0
možnosti
C

Camino.

2. 8. 2011 23:18
Vladimire....ses nam nejak rozepsal :-)))

konecne je to venku....clovek uz nicemu nemuze duverovat:-)R^

0 0
možnosti
VTG

vladimir.t.gottwald

3. 8. 2011 0:05
Re: Vladimire....ses nam nejak rozepsal :-)))

Ale jo, sobě. - Pravda, s rezervou... ;o)))

0 0
možnosti
  • Počet článků 386
  • Celková karma 40,08
  • Průměrná čtenost 2602x
 

  Cynický romantik
  a skeptický optimista.

Sarkastický čmáral, psavec a veršotepec, komediant a představitel mnohých persón, najmě lidských trosek, magorů. zlosynů, bezdomovců, padouchů a rozličných hovad.