Diskuse

Blivajz

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DS

Streit

3. 8. 2011 8:58
Ty wo.e

Psát o hovnu (pardon o mVsielku), a tak poutavě, to bych nedokázal. To kromě Tebe dokáže snad už jen Větva.

A tak já často píšu o politice a vidím, že to vnímáme podobně: Stojí to za mVsielko.

;-)

3 0
možnosti
RL

Limburger

3. 8. 2011 12:20
Re: Ty wo.e

;-D R^

0 0
možnosti
RH

R. Hrabovský

3. 8. 2011 8:49
Hezké,,,

Rozuměno, pochopeno, Vašemu stylu a jazyku trochu (trochu hodně) záviděno... R^R^

0 0
možnosti
VTG

vladimir.t.gottwald

3. 8. 2011 17:20
Re: Hezké,,,

Díky, kolego,

nejsem pochopitelně ješitnostiprost, a tak mne samozřejmě těší, když to někoho těší. ;o)

Mažaucta!

0 0
možnosti
X

xena123

3. 8. 2011 8:42
A co jste proboha

za tu cenu čekal? Výrobek s nízkou cenou je vždy podezřelý.

0 0
možnosti
VTG

vladimir.t.gottwald

3. 8. 2011 17:22
Re: A co jste proboha

No jo, někdy holt pitomnu. ;o) Jestli Vy ne, pak Vám k tomu z celého srdce gratuluji! ;o)

0 0
možnosti
ŠA

s.m.

3. 8. 2011 8:37
karma !!

Krásný, díky za pěkné ráno:-)R^

Jo dneska koupit dobrý máslo, to je umění:-P Já ty umělý náhražky (Perla, Rama..) vůbec nejím, to je fakt blivajzRv

0 0
možnosti
VTG

vladimir.t.gottwald

3. 8. 2011 17:24
Re: karma !!

Rádo se stalo. :o]

A už dlouho si říkám, že až budu mít jednou čas (a náladu), zkusím si jednou utlouci máslo vlastní. Jo, určitě! - Teda, až budu mít čas... ;o)

0 0
možnosti
KG

yellow_duck

3. 8. 2011 8:21
Výborné :)

R^

0 0
možnosti
VTG

vladimir.t.gottwald

3. 8. 2011 17:43
Re: Výborné :)

Díky!!! (To bude tím příjmením). ;o)))

0 0
možnosti
ZS

ZuSi

3. 8. 2011 8:03
"maskovaný za kandelábr"

Tak tohle mě opravdu dostalo :-) Děkuji za užitečnou radu - až příště potkám módní policii, maskuji se za kandelábr, to je jasný. Jen mě napadá-a za co se maskujete před dopravní policií? Jako řidič-začátečník budu velice vděčná za jakoukoli věrohodnou masku. Můj bratr se totiž jednou maskoval za lihovar a moc to nepomohlo. Policie ho sice nepoznala, ale pokutu dostal stejně :-)

2 0
možnosti
LPB2

Lumpíí po banánu 2

3. 8. 2011 12:17
Re:

žena se nepotřebuje maskovat, stačí ze sebe udělat úplnou slepici (úspěch zaručen!) a ideální je být blondýnou. Kulit oči, pak je kacíjně sklopit ... "Víte, já teprve začínám jezdit a jsem fakt moc ráda, že mi radíte, jak to příště nemám dělat." ;-)

0 0
možnosti
JW

Wolprecht Jan

3. 8. 2011 7:29
Jste můj člověk

Vidím to stejně. To se nám to pak žije...:-)

0 0
možnosti
VTG

vladimir.t.gottwald

3. 8. 2011 17:44
Re: Jste můj člověk

Jo, jo. Věrný přítel Adenauer nás spasí! ;o)

0 0
možnosti
J

Jonathan.Livingston.Seagull

3. 8. 2011 4:24
Díky a vydržať!!!

R^R^R^

0 0
možnosti
VTG

vladimir.t.gottwald

3. 8. 2011 17:45
Re: Díky a vydržať!!!

Budu se snažit. Díky! :o)

0 0
možnosti
M

maxas

3. 8. 2011 2:46
Nojo no,

ale co s tím?  Zapomínání je jen krátkodobá ochrana. Čím nahradit demokracii, která za to všechno může? Prolhanost a pokrytecví jsou její podstatou, není se tedy čemu divit! Není kam odejít nebo se schovat. Musíme to prostě do Armaggedonu nějak vydržet, potom už bude všechno jinak. Co naplat??

0 0
možnosti
VTG

vladimir.t.gottwald

3. 8. 2011 3:18
Re: Nojo no,

Jo, to znám, to je normální, taky se mne někdy taková totální skepse zmocní. Mám ale kliku, že i já s věkem ztrácím paměť krátkodobou, zatímco ta dlouhodobá zůstává. Takže si pak vzpomenu, jak to kolem vypadalo za bolševického svinstva, a ono se to vystříbří. - Ale občas si zabrblat můžu, žejo? ;o)

0 0
možnosti
A

asas

3. 8. 2011 2:25
Tohle je ovšem famózní!

Stáhnul jsem si a uložil. R^

0 0
možnosti
VTG

vladimir.t.gottwald

3. 8. 2011 3:19
Re: Tohle je ovšem famózní!

Tak teď ještě přetáhnout na flešku, a tu si nechat zašít pod kůži na břiše (pro případ ztroskotání). ;o)))

0 0
možnosti
  • Počet článků 386
  • Celková karma 40,15
  • Průměrná čtenost 2602x
 

  Cynický romantik
  a skeptický optimista.

Sarkastický čmáral, psavec a veršotepec, komediant a představitel mnohých persón, najmě lidských trosek, magorů. zlosynů, bezdomovců, padouchů a rozličných hovad.