Diskuse

Hodina ze mě?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pavel.Hrdina

25. 3. 2011 23:48
Lepsi nez dnesni fotbal!

0 0
možnosti
VTG

vladimir.t.gottwald

26. 3. 2011 0:04
Re: Lepsi nez dnesni fotbal!

Tak nevím, ale jako zrovna výrazná pochvala se mi to nejeví... ;o)))

0 0
možnosti
IV

iridescenza

25. 3. 2011 23:46
Jooo!

;-D

0 0
možnosti
VTG

vladimir.t.gottwald

26. 3. 2011 0:05
Re: Jooo!

No jo. ;)

0 0
možnosti
Z

zdenek.novotny

25. 3. 2011 23:45
Karma

Zaslouženější než Al Gorova Nobelovka! R^

0 0
možnosti
VTG

vladimir.t.gottwald

26. 3. 2011 0:05
Re: Karma

To podle mého taky zas tak moc neznamená... ;o)))

0 0
možnosti
K

Katolisky.Jiri

25. 3. 2011 23:43
Ekotíci nebo ekotici?

Jestli je to podle vzoru katolíci anebo psychotici? ;-)

0 0
možnosti
VTG

vladimir.t.gottwald

26. 3. 2011 0:06
Re: Ekotíci nebo ekotici?

Když jste neudělal před anebo čárku, znamená to, že připouštíte obě možnosti najednou, tak u toho třena z§staňme. ;o)

0 0
možnosti
TB

Tomáš Bobek

25. 3. 2011 23:42
A nakonec proč ne?

Klidně zejtra na hodinu vypnu všechny ty "non-essential lights and electrical appliances", nema problema. Změny klimatu to nijak neovlivní, myšlení lidí možná ano. I když obávám se, že naše myšlení ovlivní spíš mastný účet od ČEZu, než snaha nehuntovat životní prostředí zbytečnou spotřebou.

0 0
možnosti
K

Katolisky.Jiri

25. 3. 2011 23:44
Re: A nakonec proč ne?

R^

0 0
možnosti
B

bofums

25. 3. 2011 23:03
Návrhy a doporučení.

Vaše návrhy k záchraně Rodné planety jsou podnětné . Pokud dovolíte, rád

bych i  já trochu přispěl : Bylo by tak těžké zařídit, aby se před onou akcí za

čistotu ovzduší nemohly zdarma rozdávat t.zv.lapače plynů, ty po akci odev-

zdat a plyn efektivně využít na př. v t. zv.Flutoloelektrárnách ? Pozn.: prosím,

opravte chybu v nadpisu- píše se ze mně! A i slovo pr... není na místě!!R^;-D

0 0
možnosti
VTG

vladimir.t.gottwald

26. 3. 2011 1:02
Re: Návrhy a doporučení.

Snad mi prominete, že to měnit nebudu. Jsemť vetchý kmet ze staré školy, a tudíž se pro mne předložka ze tradičně pojí s druhým pádem (který zní mě nebo mne). A přiznám se, že u toho pravděpodobně setrvám, i kdyby se snad někdy v budoucnu tato pravidla změnila způsobem, jaký navrhujete Vy.

V případě druhém jsem však pro vyjádření meteorismu zprvu vskutku uvažoval o užití půvabného slovesa větřit. Leč to má v tomto významu frekvenci pohříchu spíše zanedbatelnou, a rozšířeno je spíše ve významu čichat-cítit. To by ovšem v této souvislosti mohlo být poněkud zavádějící, i uchýlil jsem se k slovesu sice nikoli eufemistickému, zato však obecně srozumitelnému. To jsem pak do textu umístil, takže tam je nepochybně na místě, a protože je výrazně srozumitelnější, domnívám se, že dokonce i namístě. ;o)))

0 0
možnosti
OVNN

o vaše názory nestojíme

25. 3. 2011 22:58
Pojedu na výlet ve svém SUV

a doma nechám všude rozsvíceno, topení naplno a otevřená okna.

0 0
možnosti
KV

_-1-_

25. 3. 2011 22:58
Jak to říci, aby to nevyznělo nabubřele? ............

......... dělám jen to, co uznám za vhodné.

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

25. 3. 2011 22:53
navrhuji

na protest vypnout taky mražáky;-) A fazole, zelí a čočku dát na černou listinu.

0 0
možnosti
K

karel.vrba

25. 3. 2011 22:50
Dobrý!!!

;-D ;-D ;-D

R^ R^ R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 386
  • Celková karma 40,27
  • Průměrná čtenost 2602x
 

  Cynický romantik
  a skeptický optimista.

Sarkastický čmáral, psavec a veršotepec, komediant a představitel mnohých persón, najmě lidských trosek, magorů. zlosynů, bezdomovců, padouchů a rozličných hovad.