Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KJ

zpetak

31. 7. 2010 17:38
Dobrý, pobavil jste mne.

Pan Jakl je provokatér. Pohybuje se v určitém sociálním a společenském prostředí, dle kterého je modelován. Váš článek, který také nejásá nad těmi plátny nemůže nikoho rozlobit. A navíc navrhujete řešení. Nechcete se zúčastnit politického života?

0 0
možnosti
VTG

vladimir.t.gottwald

31. 7. 2010 17:57
Re: Dobrý, pobavil jste mne.

Vždyť já se politického života účastním, seč jsem. Volím, hádám se, prezentuju názory... Akorát do partaje mne nikdo žádné nedostal a nedostane. Když jsem na to měl věk, žádná slušná tu neexistovala, a teď ať to dělají ti mladší. Počítám ještě tak dvacet let (viz Exodus), a mohla by dorůst konečně generace, která nebude tesknit po plných korytech v "egyptském" chlívě. ;o)

0 0
možnosti
HN

Hanka Novotná

31. 7. 2010 17:17
Teda,

Ty umíš s tím svým jménem tak krásně naložit.;-DR^V

0 0
možnosti
VTG

vladimir.t.gottwald

31. 7. 2010 17:19
Re: Teda,

To napsala ta pravá! :oĐ

0 0
možnosti
PP

paulczynski

31. 7. 2010 17:14
A nemohl bych

 Tvoji cenu dostat i já? Perekovi na zlost?;-D

0 0
možnosti

Alexandr Špáta

31. 7. 2010 17:05
To víte,

rozum, ten zatím v Čechách zrovna moc nesídlí. Já bych na Váš rozum dal.

0 0
možnosti
  • Počet článků 384
  • Celková karma 40,29
  • Průměrná čtenost 2615x
 

  Cynický romantik
  a skeptický optimista.

Sarkastický čmáral, psavec a veršotepec, komediant a představitel mnohých persón, najmě lidských trosek, magorů. zlosynů, bezdomovců, padouchů a rozličných hovad.