Děkujeme za pochopení.
papaya
s ženským smyslem pro humor to nemá nic společného
asi málo lidí má obecně rádo reklamy (kromě malých dětí, ty naběhnou k bedně jen co uslyší znělku...). Nechápu, proč vůbec reklamy na vložky a jiné věci každodenní potřeby vůbec jsou. Teda - né nechápu, chápu (trh, ekonomika a zisk, že ?) - ale právě proto nechápu.... Navíc je holčičkám odmala podsouváno, že tohle jsou jaksi ženský věci, psst, o kterých se ve slušné společnosti a před kluky moc nemluví, což "dospělácká" komunita stvrzuje ve stupidních reklamách ohromně přesvědčivou modrou krví kapající do úžasně pohodlných drážek drájf systému ...takže můžete dělat kotrmelce a krev zůstane uvězněná tam, kde zůstat má... Ne, fakt, kámoš měl pravdu. Reklama na vložky nemůže fungovat.
vladimir.t.gottwald
Re: s ženským smyslem pro humor to nemá nic společného
Jestli ale nemůže fungovat žádná, tak když je to jedno, taky by jednou mohli ten honorář vrazit mně, a ne nějaké anorektické modelce, ne? ;)
Hucul
Asi nejsem zenska...
... ale mne nudi valna vetsina reklam a vubec si je nepoustim. Nepoustim si ani televizi, jen na ni, onemelou, obcas koukam v posilovne. Bydlim ve Svedsku a tady jsou moc roztomile reklamy na sazeni na dostihy, kde se opravdovi konici ruzne schovavaji a lidi behaji po meste a hledaji je (neco jako kdysi reklama na bujon, kde se schovavaji 4 lide v kostymech slepic), clovek tu konskou pantomimu oceni, kdyz k tomu neslysi zadne zvasty.
Ale o tech zvastech to asi je. Myslim, ze nejaky marketingovy vohnout jednou vymyslel, ze zatimco chlapy chytne na vtip, zenske uonda neustalym nudnym omilanim monotonnich blabolu, pri kterych nejspis vypnou mozek a jsou pak spise zpracovatelne, a pak uz se toho vsichni dalsi vohnouti jen drzeli. Prvotni vohnout vychazel bud z toho, ze jsou zeny mene ochotne neustale prepinat televizi, a tak nejspis vypinaji mozek, anebo ze sve zkusenosti, kdy monotonnim blabolenim dostal nejakou do postele (zzelelo se ji ho).
dagmen
ad Test a :-)
Hm, tak teď i já mám brouka v hlavě, co se týče smyslu pro humor nás žen, jak tak čtu níže... Nebuďme hysterické, vždyť i muži mají své dny....
sutech1
Test
Teda Vladimíre, nasadil si mi brouka do hlavy. Mám smysl pro humor či nemám smysl pro humor. Posouzení nechám na Vás, na mužích, ale až po testu. Zkuste 12x do roka, po celý týden, mezi nohami nosit tolik vychvalované zboží...... Třeba se tomu potom budete smát stejně jako my
motylek_02
:-)
hehehe. nejde to. musi se moc premyslet a neni to prvoplanove . a hlavne, zenske co maji opravdu uzasne, skvele dny, by asi vztekem rozmlatily tv,t akze by stouplo mnozstvi zalob
dagmen
Tak my ženy nemáme smysl pro humor ....
Tak to se už nedivím, že právě ony reklamy, cílené nám, jsou tak nudné, fádní a přímo vybízejí k okamžitému přepnutí programu. Vladimíre, možná tímto uděláš lehce průzkum trhu a mohl bys znovu oslovit tvůrce reklamy.Ta "Tvoje" reklama by totiž směle konkurovala těm pár vipným, které nevypínáme. ;-D] Každý, krom zavilých tvůrců reklamy, ví, že reklama, aby zaujala, má lehce šokovat. Konej, ať Ti ten nápad někdo neukradne Držím palce a díky za ranní pobavení
lola-cz
Že
by zafungoval humor zrovna u reklamy na vložky, to si nemyslím, protože menstruace je prostě OPRUZ... Ale u kosmetiky nebo čistících prostředků určitě - jedna "nekorektní", leč vtipná zde: http://www.youtube.com/watch?v=hfKknd4-FQY
s(h)arka
já se dobře bavila...
konečně by to byla recesistická reklama s nádherným příběhem ....proč se asi rádi koukáme na Ne ne,já nemusím - já už ho vidím? proč jsme se řezali smíchy u reklamy na nějakej Antirezin, když chlap natírající plot tak pěkně odpovídal svojí tchýni - To Vy,už tu nebudete! A pochodující zbrojnoši - železo stárne,železo stárne...Oč byla hezčí reklama na Vizír, když pradlena vytáhla místo rukou z necek jen kostičky-ručičky bez masa a kůže...ale to byla Česká soda. Mytí půlky hlavy šamponem ani připomínat nebudu,to mne rozesmává pořád.
wandering star
Ptá se tatínek pětileté holčičky, co chce k narozeninám
Ona na to, že Tampax.
"Prosím tě, víš vůbec, co to je?"
"Nevím, ale dá se s tím lyžovat, plavat a jezdit na koni."
- Počet článků 385
- Celková karma 40,35
- Průměrná čtenost 2609x
Cynický romantik
a skeptický optimista.
Sarkastický čmáral, psavec a veršotepec, komediant a představitel mnohých persón, najmě lidských trosek, magorů. zlosynů, bezdomovců, padouchů a rozličných hovad.
Seznam rubrik
- Čmáranice
- Slovem vázaným
- Slovem nevázaným
- Blogy synkretické ;o)
- Fotoblogy
- Pranostiky pro III. milenium
- Plky, kydy a nápady scestné
- Osobní
- Nezařazené