Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VTG

vladimir.t.gottwald

16. 2. 2010 15:22
Re: dobrá výjimka

Samozřejmě, byla by to nádherná výjimka, kdyby to nebyla parodie (jakkoli skvělá). ;o)

0 0
možnosti
RL

limbursky.blog.idnes.cz

16. 2. 2010 12:48
Moc pěkné...

;-D R^ až na to, že teď jsi mi nasadil brouka do hlavy...;-) Zdraví RL :-)

0 0
možnosti
VTG

vladimir.t.gottwald

16. 2. 2010 15:20
Re: Moc pěkné...

Na brouka použij Savo WC! - To vyláká i rybičku z akvária. ;o)))

0 0
možnosti
JS

Jana Kolářová

16. 2. 2010 12:34
mě už to taky napadlo - jestli existuje někdo

na koho zapůsobí reklama, v níž nějaká paní čistí záchod v neoprénu. Reklamy na prací prášky, čističe wc, vložky jsou nejprimitivnější. Těžko soudit, jak by zapůsobila vtipná reklama na prací prášek, ale myslím, že ty současné jsou mířeny jen na ženy, jejichž jediným obzorem je právě to čisté wc. Vezmeme-li v úvahu, že wc čistíme i my, které máme ještě jiné zájmy, možná by stálo za to zapřemýšlet nad tím, o kolik by se zvedl prodej té které značky, kdyby se na tu reklamu dalo koukat. JK

0 0
možnosti
VTG

vladimir.t.gottwald

16. 2. 2010 15:25
Re: mě už to taky napadlo - jestli existuje někdo

Taky by mne to zajímalo. Ale bojím se, že se to nedozvím.

0 0
možnosti
JM

J i ř í

16. 2. 2010 12:14
Smysl pro humor?

Rád se zasměju dobrému vtipu. Ale jen jednou. Když se mi ho kamarád pokouší říci podvacáté, tak mám chuť ho praštit. A s vtipnými reklamami je to u mě stejné - poprvé zaujmou, poněkolikáté mě dohánějí k zuřivosti, vypínám TV či rádio a k propagovanému výrobku získávám doživotní odpor. Pokud na většinu mužů fungují vtipné reklamy (vysílané nejlépe několikrát za večer), není to pro nás muže moc dobré vysvědčení.

0 0
možnosti
DV

dagmen

16. 2. 2010 12:45
Re: Smysl pro humor?

Člověče, Vy jste skeptik. Pokud je opravdu řeč o vtipných reklamách. Dá se pochopit něčí zuřivost při reklamě na barvu, ale zuřit třeba u "já nemusím, já už ho vidím" ??!! Mimochodem, nevím vůbec o jakou šlo barvu a viděla jsem to svého času mockrát a vážení, nějak mi ušlo, na co že je ta druhá reklama. hahaha

0 0
možnosti
OK

maron

16. 2. 2010 11:49
ODPOVED 1

Odpověď:

Dobrý příklad je reklama na zubní pastu, jak tam někdo plive tu krev na umyvadlo. Jde o „vtip“, „nadsázku“.  Já si nyní vybavuji tu story, tedy ten plivanec s tou krví a nejspíš, že to asi má něco dělat s krvácivostí dásní. Ale za boha si nyní nepamatuju název té zubní pasty která se tam propaguje. Ale vůbec. Takže znám story, ale né název toho produktu, takže si tuto zubní pastu (i kdybych začal mít problém s krvácivostí dásní) nikdy nekoupím.

Jde o to, že těm firmám jde o to, aby si člověk zapamatoval tu značku. Ten produkt, nebo jeho název.

Když jdeš podél regálů v obchodě, spojí se ti to co jsi již někdy viděl a to co vidíš nyní. Máš prostě takový pocit, že už jsi tuto pastu měl a byl si s ní spokojen, i když si jí ve skutečnosti nikdy neměl. To z Tebe nedělám magora, ale je to tak, že nepodstatné věci mozek odsouvá pryč, ale někde je stále uchovává, ovšem v sekci mozku „nepodstatné“. A protože do stejného šuplíku zařadí i reklamu na zubní pastu, tak se to tam pak smíchá.

0 0
možnosti
OK

maron

16. 2. 2010 11:50
Re: ODPOVED část 2

Ty o tom ani nevíš, děje se to podvědomě. Proto napříč reklamami na prací prášky, zubní pasty a vložky je vždy velkými písmeny název produktu, nejlépe přímo nablýskaná fotka té krabice která je pak v supermarketu. Ta story se v té reklamě neřeší. Proto ten zubní lékař vždy drží krabičku s tou zubní pastou v ruce a kamera na ní zaostří. Málokdy drží tubu s pastou nebo jen mluví. Musí tam být prostě to pozitivní sdělení a značka, produkt.

0 0
možnosti

nova_pipina

16. 2. 2010 10:48
..

jsem asi černá ovce nebo bílá vrána, protože jsem ženská a na mě spíše zaberou vtipné reklamy, a z reklam na prací prášky atd je mi dost ouvej. Dneska ráno jsem jednu zahlídla jak se pani rozplývá nad aviváží a zkazilo mi to celých 5 minut, už si nebudu ráno pouštět kvůli zprávám TV ale přejdu zpět na rádio - a pro Vás karma

0 0
možnosti
VTG

vladimir.t.gottwald

16. 2. 2010 11:01
Re: ..

Díky! :o)

K tomu by se ovšem hodila reklama i na aviváž:

Na nudapláži se dvě dámy kochají pohledem na chlapa a ta krásnější se s netajenou závistí ptá: "Jak ty jsi proboha ulovila tak enormně vybavenýho chlapa?"

A druhá s vychytralým úsměvem odtuši: "Já ho klofla jako podprůměrnýho. Ale používám na jeho spodky aviváž Apiciflora (vytáhne balení z plážového košíku) a vodím pěšinou kolem včelína..."

(Ale to je dost blbá reklama, v té bych neměl roli - ledaže bych tam hrál ten plážový košík.)

0 0
možnosti
AS

pralinka_rumova

16. 2. 2010 10:23
Fakt je,

že zmíněné reklamy mě téměř ve 100% urážejí svojí stupiditou. Ale zřejmě se opravdu reklamy dělají pro blbce, proto taky jsou tak úspěšné:-/

0 0
možnosti
VTG

vladimir.t.gottwald

16. 2. 2010 10:29
Re: Fakt je,

No dobře, ale nedávno sociologové publikovali, že blbců je v populaci jen třetina. I kdybychom přihlédli k lednovému průzkumu a zvedli to na 38 %, pořád tam zůstává dost oslovitelných - a to je vcelku slušný podíl na trhu. ;)

0 0
možnosti
DV

dagmen

16. 2. 2010 10:08
je mi tu fajn,

ale, pro dnešek opouštím tuto diskusi a jdu vytvářet hodnoty. To abych mohla lépe sponzorovat Vladimírovo reklamní studio. Přeji všem krásný den a děkuji za veselý počinek. :-)

0 0
možnosti
VTG

vladimir.t.gottwald

16. 2. 2010 10:15
Re: je mi tu fajn,

Jdi vytvářet a a pomáhej ti Pámbu/příroda!

0 0
možnosti
JM

Hucul

16. 2. 2010 9:54
Napadla mne dobra reklama!

Zenska v nocni kosili cely zacakany od krve stoji vedle zkrvaveny postele s rukama po lokty od krve a rve hruzou. Podkladova hudba z Psycha. A pak se nahle hudba zmeni v uklidnujici melodii a na obrazovce se objevi balicek vlozek XY.

0 0
možnosti
DK

Bertiik

16. 2. 2010 10:01
Re: Napadla mne dobra reklama!

;-DR^ Dobrý, snad se Vám ozve někdo z agentury... :-P

0 0
možnosti

Lovecraft

16. 2. 2010 9:26
:-DDDDD

Je to dobrý, a ten fór k tomu jsi nakreslil parádní! ;-D Jestli se nepletu, je tam letošní letopočet. To že už zase kreslíš?

Karma!!!

R^

0 0
možnosti
VTG

vladimir.t.gottwald

16. 2. 2010 9:32
Re: :-DDDDD

No jo, dopustil jsem se včera zas jednou téhle kresbičky. Tak děsně mne bolela hlava, že jsem se jí rukama pomstil na papír.

0 0
možnosti
  • Počet článků 385
  • Celková karma 40,44
  • Průměrná čtenost 2609x
 

  Cynický romantik
  a skeptický optimista.

Sarkastický čmáral, psavec a veršotepec, komediant a představitel mnohých persón, najmě lidských trosek, magorů. zlosynů, bezdomovců, padouchů a rozličných hovad.