Škodolibobraní II.

Le Ottentotto Stagioni – Osm ročních období  ____________________________________________________  [limerica lasciviora]

 

Smutné ráno neřestníka

Neměl jsem pít! – Já se zas vyznamenal!
Zprznila mne dvojčata nadržená.
Byla to zvláštní
noc plná vášní. –
Kdyby tak aspoň jeden z nich byl žena!

 

Il limerick autunnale

Snad být radši psychopat –
tak krušně bych nedopad,
jako když mám při pohledu
na oblinky v hlavě středu,
a pod pasem listopad.

 

Nářek zklamaného Polabana

Vášnivá Andula z Českého Brodu
zvala mne k pátrání po G bodu.
Pak mi, mrcha zhýralá,
ani čuchnout nedala,
že prý má mohutnou periodu.

 

Mudřec

Přecpal se cibulí pán v hradu,
nadul se, pak ucítil vzadu 
přetlak, a moudře uprd se, 
pak vyhlásil se mudrcem,
a spokojeně vládl v smradu

 

Le rêve censuré

Bílá paní z hradu Komonice
ve snu vlezla mi dnes do palice.
Já řek jen: „Ano, bude líp!“,
a ona na to: „Jdi do... <píp>!“,
chechtajíc se mi převelice!

 

Rozverné dostaveníčko

Dredatá Marjána v Kozojedech
špitla mi v křoví, že po mně jede.
Měla to spíš špitnout v seně,
teď mám hovno na koleně
a Marjána možná i v dredech.

 

Ars cacandi

Tomu se, mámo, příliš nediv,
já tvořím všude, i když sedím,
na hajzlu. Podej kameru,
natočím, jak se vyseru,
šedesát pět odstínů hnědi.

 

Intermitentní agalmatofil

Já miluji děvče rusé,
miluji je v jednom kuse.
Málokdy se spustím s jinou,
a s reklamní figurínou
jen když příliš ožeru se.

 

Velice volně, takřka neznatelně, navazuje na blog  Le Sette Stagioni – Sedm ročních období

© vtg 2016

Autor: Vladimír T. Gottwald | neděle 24.1.2016 22:33 | karma článku: 48,00 | přečteno: 9999x