Foto

No, a zasádní je, byl-li to prd koaliční či oposiční....

Foto

Jak pro koho. Pakli jde o prdy, ať koaliční či opoziční, mám je u řitě.

Foto

Ne!

Vždyť já byl tak vopatrnej!

Davídku, prosím, prosím, já nechci na Mírov!!!

Skvělé a výstižné, kdyby totiž Babiš nebyl jako slon v porcelánu, a zeptal se Lipavského přímo a bez průzkumu, jestli má syny nebo synovce, případně další příbuzné ve věku branců, a bez váhání je poslal do boje, nikdo by si toho ani nevšiml.

Foto

Nepochybně. Ale byla (a žel asi i budou) i jiná mimořádná sněmovní jednání, svolaná třeba opozicí, na jejichž závažnost nahlížím obdobně (o kampeličce, o Polčákovi...).

Foto

Také bych šel na špacír, ale ono dnes prší.

Vašek

Foto

Možná jsem srab, ale Maňouska jsem jmenoval úmyslně. Nemám čas na soudní tahanice s kdejakým bimbasem, a u Maňouska jsem si skoro jist, že mě žalovat nebude...

  • Počet článků 384
  • Celková karma 37,65
  • Průměrná čtenost 2615x
 

  Cynický romantik
  a skeptický optimista.

Sarkastický čmáral, psavec a veršotepec, komediant a představitel mnohých persón, najmě lidských trosek, magorů. zlosynů, bezdomovců, padouchů a rozličných hovad.