Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J86a56n 71M34a91r50e30k

26. 12. 2023 7:48

A kdo to tam po tom pejskovi uklidí???

1 0
možnosti
Foto

A to to trvalo, než se někdo přihlásil!

Ať se Váím rok 2024 vydaří!

0 0
možnosti
Foto

Tak jsem si tady zademonstroval a zase padám.

1 0
možnosti
Foto

Žejo?

Vyvedené svátky vinšuju!

1 0
možnosti

Přeju vám, to samé.

1 0
možnosti

Mi se líbí ten pes. Na všechno s***.

1 0
možnosti
Foto

I tak se to možná dá vykládat.

Hezké svátky vinšuju, Slatopluku!

0 0
možnosti
Foto

I my, individualisti, máme leccos až nejistě jistý

2 0
možnosti
Foto

Pohříchu stále častěji a častěji. Leč krematorium tu nejistotu pojistí.

3 0
možnosti

Kdyby moji rodičové věděli, čemu že se to já, slušně vychovaná, směju! Někdy stačí jen obrázek.

Ať máte Vánoce podle svého gusta!

2 0
možnosti
Foto

Mně už holt muší stačit akorát ty obrázky.

Laskavé dny, sváteční i nesváteční, vinšuju, Věro!

1 0
možnosti
Foto

Také si nemohu vzpomenout, co jsem to vlastně s těma holkama chtěl.

Vašek

1 0
možnosti
Foto

Už se o to rozvzpomenutí snad ani nepokouším.

1 0
možnosti
  • Počet článků 384
  • Celková karma 40,08
  • Průměrná čtenost 2615x
 

  Cynický romantik
  a skeptický optimista.

Sarkastický čmáral, psavec a veršotepec, komediant a představitel mnohých persón, najmě lidských trosek, magorů. zlosynů, bezdomovců, padouchů a rozličných hovad.