Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jen jestli to není od toho chlápka okázale charitativní činnost

4 0
možnosti
Foto

Fakt nevím, já se ho neptal.

Příště to možná zkusím udělat.

0 0
možnosti
Foto

Vzhľadom na názornú ukážku, som si myslela, že príde na to, čo ešte zabudla kúpiť...

2 0
možnosti
Foto

Jenže já vtipy z Kameňáku nevykrádám! – Jakkoli jsem v něm hrál, do textu jsem si naopak jeden přidal.

0 0
možnosti
Foto

ja som myslela, že pri názornej ukážke príde na to, čo ešte zabudla kúpiť.....

1 0
možnosti
Foto

S tímhle bych se evropského parlamentu necpal. Tam jsou daleko větší ........

Vašek

4 0
možnosti
Foto

Budu předstírat, že jsem to nepochopil!

0 0
možnosti
  • Počet článků 384
  • Celková karma 40,08
  • Průměrná čtenost 2615x
 

  Cynický romantik
  a skeptický optimista.

Sarkastický čmáral, psavec a veršotepec, komediant a představitel mnohých persón, najmě lidských trosek, magorů. zlosynů, bezdomovců, padouchů a rozličných hovad.