Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Již Noemu prej táhlo myslí, že se mu zkřížili sysli ,a vůbec že sou to prachšpatný časy. Asi

1 0
možnosti
Foto

Moje milovaná knihovno,

v mé mysli ti není nic rovno.

CO2, co z ovzduší jsi vzala,

stvrdí slova intelektuála,

že mít knihy není na...

0 0
možnosti
Foto

P. S : Psal jsem to třikrát. Vždycky, když jsem tam napsal i to poslední slovo, nešel ten příspěvek zveřejnit. Chudák sysel.

1 0
možnosti
Foto

Teď je v kurzu Timmermansův oheň z elektro aut.

1 0
možnosti
Foto

Elektromibilitu jsem zde na blogišti sice pojednával včera, leč přiznávám, že fenomén Timmermansova ohně jsem zmínit opomněl.

0 0
možnosti
Foto

Hlavní sysel mě sprd za to co jsem si myslel. Jak to věděl?

Vašek

4 0
možnosti
  • Počet článků 384
  • Celková karma 40,29
  • Průměrná čtenost 2615x
 

  Cynický romantik
  a skeptický optimista.

Sarkastický čmáral, psavec a veršotepec, komediant a představitel mnohých persón, najmě lidských trosek, magorů. zlosynů, bezdomovců, padouchů a rozličných hovad.