Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KM

Pidavam finalový hlas do Blogera roku a prani radostnych svatku!

7 0
možnosti
Foto

J95i55ř18í 32N54o33v54á23k

14. 4. 2017 15:43

Já mívám každé jaro podobné pocity, jen je neumím tak poeticky vyjádřit. R^

7 0
možnosti
Foto

J60i18ř70í 36N83o67v39á61k

14. 4. 2017 15:44

Takže děkuji, že jste to napsal za mě.

2 0
možnosti
HH

R^ Čumím jako z jara! :-)

3 0
možnosti
Foto

Já popravdě čumím jako z jara i v létě, na podzim a v zimě. :Đ

Dík za návštěvu!

1 0
možnosti
JN

Velmi hezké a panu Gottwaldovi R^.

Ale jak už tady napsal kolega Flaška, tak ani mně se to s tou karmou moc nezdá. Aktuálně má článek karmu 44,57 při 466 přečtením a když jsem to zkusil rychle spočítat podle návodu popsaného zde:

http://info.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=56569

tak mi vyšlo, že i kdyby článek dostal při 466 přečteních 466 hlasů, tak by karma mohla být maximálně něco málo přes 41. Tak nevím... :-)

P. S. Doufám, že z toho někteří "inteligenti" nevyvodí, že pana Gottwalda podezírám z podvodu nebo že mu snad jeho karmu závidím...

2 0
možnosti
Foto

Dík za návštěvu a pochvalu!

A možná máte recht, i mně bylo v pondělí trochu divné, že mi přibývají ohlasy v diskusi, v poště, na G+ i na Fb, a počitadlo se skoro nehne. Ale žíly mi to nerve, a další dny jsem ani neměl možnost to nějak sledovat, tenhle týden jsem točil jak blázen (ale zaplaťpámbu za to!).

2 0
možnosti
MS

Pěkný! Včera jako farmář i dneska jako básník! VR^

7 0
možnosti
Foto

J to podobný: dělat a hnojit. ;o)

Dík!

1 0
možnosti
Foto

Milé a vtipné veršování! To bude tím kafem nebo tou mirabelkou!R^;-)

5 0
možnosti

Jaro je jaro je jaro je jaro! GS ;-D

4 0
možnosti
Foto

Nádherný básničky.....,čumím na ně , jako z jara...

Tak se těším na další....pozvedli mi náladu...a mužům ? taky něco....R^R^R^

Děkuju...;-)

9 0
možnosti
Foto

Děkuju! Pakli jsem aspoň trochu potěšil, oučel byl splněnej. ;o)

Tož se třeba zas někdy zastavte!

1 0
možnosti
  • Počet článků 383
  • Celková karma 40,00
  • Průměrná čtenost 2622x
 

  Cynický romantik
  a skeptický optimista.

Sarkastický čmáral, psavec a veršotepec, komediant a představitel mnohých persón, najmě lidských trosek, magorů. zlosynů, bezdomovců, padouchů a rozličných hovad.