Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Je to senzační. Ten zvuk, a rytmus. I to redispero!:-).Bloger roku za ně? Nikdy nevěř ženě, ?- nevidím to černě!:-)

1 0
možnosti
Foto

A vždycky věřte klaunům! - A jezevčíkům.

;o)

Díky za návštěvu a třeba zas někdy přijďte pobejt!

0 0
možnosti

D82a85v67i96d 80V96l33k

27. 3. 2017 18:51

Výborné jako vždy .Jsem Váš fandaR^R^

1 0
možnosti
Foto

Tak jestli nemáte zvrhlej vkus, Davide, díky za pochvalu!

;o]

1 0
možnosti

Hezké, optimistické.R^

1 0
možnosti
Foto

Já se přiznám: byl to oumysl. Ač založením asi spíš optimista, těžko jsem mezi těmi svými výplody pohledával nějaký optimistický, a právě tenhle jsem chtěl. ;o)

A taky nebývá časté, že mám hotový dřív titulek. ;oĐ

0 0
možnosti

Originální a hezké vítání jara R^

2 0
možnosti
Foto

To mě nenapadlo!

Ale proč vlastně ne...

;o)

Dík!

0 0
možnosti

..ať žijí světlé zítřky! ;-)R^V

1 0
možnosti
Foto

Nu, Mirečko, tohle slovní spojení sice... - Ale vlastně proč ne?

;o]

3 0
možnosti
Foto

:-) Vládíku, to je moc dobře, že to nevidíš černě :-)

3 0
možnosti

Taky to nevidím černě;-)

2 0
možnosti

Vláďo, to je vskutku světlý vstup jarní!R^

Díky za pěknou porci optimismu!V

4 0
možnosti
Foto

...to jste popsal věru věrně

:-)R^

3 0
možnosti
  • Počet článků 380
  • Celková karma 39,76
  • Průměrná čtenost 2643x
 

  Cynický romantik
  a skeptický optimista.

Sarkastický čmáral, psavec a veršotepec, komediant a představitel mnohých persón, najmě lidských trosek, magorů. zlosynů, bezdomovců, padouchů a rozličných hovad.