Diskuse

Na rozloučenou

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Radim Hladík, neokázalej, ale! Takovej muzikant se často nerodí....

1 0
možnosti
Foto

Jo, takovej člověk, se hned tak nerodí.

0 0
možnosti

Včera v noci na Artu o něm napřed trochu nabubřele žvanil J.Chuchma, ale když se to přetrpělo, tak dávali skoro hodinový pořad - sestříhaný koncert Blue Effect Acoustic z r. 2009 - byli všichni skvělí. Takoví lidi by měli být opečovávaní, škoda Radima Hladíka. Vaše verše pane Vladimíre - určitě by se mu líbily. Jako mně. Díky. R^

1 0
možnosti
Foto

Kdo ví, třeba mně za ně ještě vycinká.

Taky dík!

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Vladimíre, vždycky, když zemře takový člověk, tak mám pocit rány v řádu světa, kterou je těžké zacelit. Mělo by to být takové memento, že máme žít každý den jako poslední a radovat se z podobných lidí a mít se navzájem rádi.

Měj se... Tomáš

4 0
možnosti
Foto

Málem jsem vzal do ruky gelové pero a tenhle Tvůj odstavec podepsal.

R^

Zdravím!

0 0
možnosti
Foto

Já jej měl rád celý život. Od začátku v 60, letech. Jeden z nejlepších sólových kytaristů Evropy. A to zdaleka nebyl jen Sluneční hrob...První LP Bl.Ef si pouštím v autě a nikdy neomrzí. Bude věčně živý. Díky!!V

3 0
možnosti
Foto

Vladimíre, v jedné písni je v textu: když jsem býval maličký, pouštěl jsem rád hovínka, po hladině plavaly (a)... atd. R^

1 0
možnosti
Foto

Tu neznám, přinejmenším si to nevybavuju. - Ale kdo ví, možná mi to nějaká zasutá vzpomínka evokovala.

;o)

Á propos, já zas pamatuju jiný populární song:

"Kolem Malej Fatry plávali h0una tri,

Ľudia si mysleli, že sú do ondatry."

1 0
možnosti
Foto

Ano. Loni touto dobou jsem ho náhodou potkala na jednom náměstí s kytarou. Opravdový zážitek.

1 0
možnosti
Foto

Někdy si říkám, že jsem měl velkou kliku narodit se do doby, v které jsou tací lidé. A pak mně, volovi starému, dojde, že tací lidé žili a žijí vždycky. Jen si to uvědomit.

3 0
možnosti
Foto

Nu, nezbývá než doufat, že vstanou noví andělé R^

2 0
možnosti
Foto

Moc smutné.Naslouchám a běhá mi mráz po zádech,z té krásy.

1 0
možnosti